معروف: باید بازی امروز را فراموش کنیم/ کره حیرت انگیز کار کرد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه کره‌جنوبی در دیدار با ایران حیرت‌انگیز بازی کرد، گفت: بازی امروز تجربه خوبی بود و باید مقابل هر تیمی با توان 100 درصدی بازی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید معروف در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر کره‌جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک، افزود: اول به بازیکنان تیم کره تبریک می‌گویم چون حیرت‌انگیز بازی کردند و فشار زیادی به تیم ایران آوردند. خیلی خوشحالم که در ست پنجم، روی بازی تمرکز داشتیم و پیروز شدیم.

وی با بیان این که تیم ایران انگیزه زیادی برای رفتن به فینال و کسب سهمیه المپیک دارد، تصریح کرد: اما در برخی دقایق بازی با کره، اشتباهاتی داشتیم اما برای بازیکنان و والیبال ایران، از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم.

معروف در پاسخ به پرسشی درباره محتوای صحبت‌هایش با بازیکنان در هنگامی که تیم ایران از حریف عقب بود، گفت: مسئله خاصی نبود و صحبت‌های تاکتیکی انجام نمی‌شد. کره خیلی خوب بازی کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد و من به بازیکنان تاکید می‌کردم که باید تمرکز خود را حفظ کنیم چون در هر لحظه امکان دارد همه چیز را ببازیم و از دست بدهیم.

وی تاکید کرد: تیم ایران ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و در طول بازی، همکاری خیلی خوبی با یگدیگر دارند و همدیگر را خیلی خوب درک می‌کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره درد کمرش در اواخر مسابقه با کره نیز گفت: این درد را از شب گذشته احساس کردم و در ابتدای مسابقه مشکلی نداشتم ولی وقتی بازی طولانی شد و بیش از دو ساعت طول کشید، یعنی در ست پنجم درد زیادی احساس کردم و اواخر بازی نیاز داشتم دردم از سوی دکتر تیم، بررسی شود.

وی درباره دیدار فینال با یادآوری این که هنوز حریف فینال را نمی‌دانم چه تیمی است، گفت: در هر صورت، بازی فردا مثل پنالتی زدن در فوتبال است که هر تیمی 50 درصد شانس دارد. بازی امروز را باید فراموش و خودمان را برای بازی فردا، خوب ریکاروی کنیم.

معروف افزود: در بازی فینال، نیاز به تلاش بیشتری داریم و بسیار استرس بیشتری خواهیم داشت. بازی امروز تجربه خوبی بود و باید بدانیم که مقابل هر تیمی، باید با توان 100 درصدی بازی کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید