بانوی شماره یک شطرنج ایران قبل از آغاز رقابت های جهانی رپید و بلیتس

سارا خادم الشریعه: تاسف بار است علیرضا را از دست دادیم/ امیدوارم شرایط شطرنج ایران تغییر کند

بانوی شماره یک شطرنج ایران معتقد است به خاطر عدم حمایت کافی فیروزجا بهترین تصمیم را برای آینده حرفه ای خود گرفته هر چند جایش در تیم ملی همیشه خالی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سارا خادم الشریعه که برای حضور در مسابقات رپید و بلیتس قهرمانی جهان در مسکو به سر می برد، درباره تصمیم علیرضا فیروزجا به رسانه های هندی، گفت: واقعا تاسف بار است که کسی مثل علیرضا را از دست بدهیم اما معتقدم این بهترین اتفاق برای آینده اش بود. من فکر می کنم فیروزجا تصمیم درستی گرفت.

خادم الشریعه ادامه داد: از فیروزجا هیچ گونه حمایتی نمی شد. حمایت که نمی شد هیچ، برایش مشکل نیز به وجود می آوردند. مساله اینجاست که نه تنها کسی برای پیشرفت او را به جلو هل نمی داد بلکه برعکس او را به عقب نیز می بردند. به همین دلیل فکر می کنم تصمیم صحیحی برای خودش گرفت.

قهرمان شطرنج سریع و بلیتس جهان در دوره گذشته رقابت ها گفت: امیدوارم شرایط عوض شود، چرا که دوست ندارم این اتفاق برای سایر بازیکنان نیز رخ دهد.

خادم درباره مسابقات پیش رو نیز اظهار کرد: من در دوره گذشته دو مدال نقره در بخش رپید و بلیتس به دست آوردم و در مجموع نیز اول شدم. نمی خواهم فشار احساس کنم. تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورم اما اگر مانند پارسال نشد هم عیبی ندارد چرا که پارسال یک سال جادویی برایم بود.

 

پرهام مقصودلو: یک صدم پول استراماچونی را به شطرنج بدهید/ مسئولان بگویند چه کنیم تا حمایتمان کنند/ هنوز امیدوارم که نروم اما...

شوک بزرگ به شطرنج ایران/ فیروزجا از پرچم ایران خارج شد! +سند

از مصاحبه های متناقض تا اینستاگرام خط خطی/ جامعه شطرنج همچنان در شوک مطلق

واکنش رئیس فدراسیون شطرنج به درخواست تغییر تابعیت فیروزجا

رییس فدراسیون شطرنج: فیروزجا تا ۲ سال امکان تغییر تابعیت ندارد

رییس فدراسیون شطرنج خطاب به فیروزجا: پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است

حذف پرچم ایران از مقابل نام علیرضا فیروزجا در فدراسیون جهانی شطرنج + عکس

اختصاصی جی پلاس/ شایعه تلخ و نگران کننده در شطرنج ایران/ علیرضا فیروزجا فرانسوی می شود؟

اعلام آمادگی "فیروزجا" برای مسابقات سریع قهرمانی جهان/ سوپر استاد بزرگ شطرنج، تنها مرد ایرانی رقابت ها

 

 

دیدگاه تان را بنویسید