گزارش جی پلاس

این داورهای پرسروصدای والیبال/ زوجی که برای انتخابات، قوانین را زیرپا می گذارند

در حالی که داوری اعلام کرده بود از ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال استعفا داده است اما نام او در میان احراز صلاحیت شده ها وجود دارد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پس از کش و قوس های فراوان و در اتفاقی عجیب نام کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون والیبال بعد از اعلام زمان برگزاری انتخابات معرفی شد.

اما این تمام علت تعجب والیبالی ها و اهالی ورزش ایران نبود؛ در حالی که اواخر شهریور مهلت ثبت نام کاندیداها به پایان رسید وزیر ورزش اجازه ثبت نام افشین داوری سرپرست فدراسیون را نداد. در آن زمان داوری در مصاحبه ای اعلام کرد تابع وزارت است و ثبت نام نمی کند اما در اسامی تایید صلاحیت شده افشین داوری وجود دارد!

هنوز وزارت ورزش و مسئولان مربوطه هیچ جوابی به این ابهام نداده اند که چگونه شخصی که اعلام شده ثبت نام نکرده اسمش در اسامی تایید صلاحیت شده وجود دارد؟

 

سید محمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در گفت و گو با یکی از رسانه ها درباره حضور عجیب داوری در میان کاندیداها اعلام کرد که او مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد و نمی داند موضوع انصراف اولیه او چه بوده است!

در یک ماه و نیم گذشته هیچ مسئول و هیچ نهاد مربوطه صبحتی از حضور داوری در میان کاندیداها نکرد و باید پرسید اگر وزیر ورزش مخالف حضور داوری در فدراسیون بوده است پس چگونه نام این شخص در میان افراد واجد شرایط حضور در انتخابات وجود دارد؟ آیا در والیبال همه قوانین می توانند زیرپا بمانند؟

در حالی که در روزها و ماه های اخیر انتقادات زیادی به دلیل تلاش های محمدرضا داورزنی برای حضور دوباره به عنوان رییس فدراسیون والیبال صورت گرفته حالا یک اتفاق عجیب دیگر هم رخ داده است.

به گزارش جی پلاس، در حالی که داورزنی اعلام کرده بود بعد از تصمیم گیری در خصوص شرکت کردن یا نکردن در انتخابات از معاونت وزارت ورزش استعفا می دهد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و هفته آینده نیز انتخابات برگزار می شود! همان زمان هم که داورزنی برای حضور در وزارت ورزش اعلام آمادگی کرد بسیاری از نمایندگان مجلس از این موضوع انتقاد کردند و خواستار نظارت بیشتر مسئولان در شرایط او شدند اما حالا داورزنی هم تایید صلاحیت شده و با توجه به جایگاهی که دارد از شانس بالایی هم برای رییس شدن برخوردار است.

در حالی که داورزنی صندلی معاونت را به ریاست والیبال ترجیح داده بود حالا از این کار پشیمان است و برای حضور دوباره در اتاق ریاست فدراسیون والیبال دست به هرکاری می زند. حالا باید دید سرانجام داوری و داورزنی این داوران پرسروصدای والیبال به کجا می رسد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید