تیرانداز المپیکی ایران: خوشحالم در آخرین شانس سهمیه را گرفتم

ملی‌پوش تیراندازی ایران در مورد کسب سهمیه المپیک می‌گوید انگیزه‌اش بالا رفته و دنبال ارائه عملکرد خوب در المپیک و حتی کسب مدال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هانیه رستمیان، ملی‌پوش تیرانداز ایران موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا قطر و در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند و تعداد سهمیه‌های تیراندازی ایران را  به عدد سه برساند. پیش از او، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان هم سهمیه کسب کرده بودند.

رستیمان در مورد کسب سهمیه المپیک گفت: خیلی خوشحال هستم که سهمیه المپیک را در آخرین فرصتی که داشتیم به دست آوردم. این مسابقات آخرین‌ شانس کسب سهمیه  است و همین موضوع فشار زیادی را به ما وارد می‌کند. علاوه بر این سطح مسابقات هم‌ بالا بود با این حال عملکرد قابل قبولی را ارائه دادم و سهمیه گرفتم.

او به عملکرد خود در مرحله مقدماتی این مسابقات اشاره و بیان کرد: در مرحله مقدماتی می‌توانستم بهتر عمل کنم با این وجود رکورد خوبی زدم. سطح فینال هم خیلی بالا بود و نفر اول توانست رکورد جهان را بشکند. من هم عملکرد خوبی داشتم و مربیانم هم راضی بودند. امیدوارم در مسابقات بعدی به مدال دست پیدا کنم.

رستیمان در مورد حضور در المپیک ۲۰۲۰ گفت: نمی‌خواهم فقط در المپیک باشم بلکه این سهمیه انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند تا آنجا هم‌ عملکرد خوبی ارائه دهم و حتی مدال کسب کنم. باید از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر کنم. این سهمیه را  هم به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید