گزاش جی پلاس

"پوریا یلی" بهترین بازیکن ایران در پایان دور پنجم جام جهانی والیبال + آمار ملی پوشان

در پایان دور پنجم جام جهانی والیبال تیم برزیل با 5 برد و 15 امتیاز صدرنشین است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رقابت های جام جهانی 2019 والیبال از 9 مهر به میزبانی ژاپن آغاز شد و پس از پایان 5 دور برزیل با 5 برد و 15 امتیاز صدرنشین است. برزیل تنها تیمی است که تمام بازی های خود را با برد پشت سرگذاشته و در هیچ مسابقه ای هم امتیاز از دست نداده است. بعد از این تیم هم آمریکا و لهستان با 4 برد و با 13 و 12 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

 

آمار رقابت ها

طولانی ترین بازی تا پایان دور پنجم دیدار تیم های روسیه و کانادا بود که دو ساعت و 18 دقیقه طول کشید. این بازی با برتری 3 بر 2 روسیه همراه شد.

پرتماشاگرترین بازی های جام نیز دیدارهای میزبان بود. بازی ژاپن و آرژانتین با 8 هزار و 900 نفر پرتماشاگرترین دیدار معرفی شد.

 

 

آمار ملی پوشان والیبال ایران

پوریا یلی که در جام جهانی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته با 67 امتیاز در رده دوازدهم امتیازآورترین بازیکنان است. میلاد عبادی پور با 58 امتیاز در رده هجدهم، امیرحسین اسفندیار با 38 امتیاز در رده سی و هفتم و مسعود غلامی با 37 امتیاز در رده سی و نهم امتیازآورترین بازیکنان قراردارند.

در بخش بهترین مهاجمان هم پوریا یلی در رده هفتم است. عبادی پور در رده یازدهم و سعید معروف در رده هفتادو پنجم هستند. فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، امیر غفور، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی در رده های بعدی قرار دارند.

در بخش بهترین مدافعان علی اصغر مجرد در رده پنجم و مسعود غلامی در جایگاه بیستم جام قرار دارند. عبادی پور، شفیعی و اسفندیار هم در رده های بعدی هستند.

علی اصغرمجرد بهترین سرویس زن ایران در این رقابت هاست. شفیعی، اسفندیار و عبادی پور نیز در جایگاه های بعدی قرار دارند.

جواد کریمی پاسور دوم ایران در بخش بهترین پاسورها در رده هفتم است. سعید معروف نیز در رده سیزدهم قرار دارد.

عبادی پور، حضرت پور، یلی، فیاضی، غفور و کریمی بهترین توپ گیرهای ایران هستند.

عبادی پور در بخش دریافت کننده ها در رده ششم است و بهترین عملکرد ایرانی ها را در این بخش دارد. اسفندیار هم جایگاه یازدهم این بخش را در این جام به خود اختصاص داده است.

تیم ملی والیبال ایران تا اینجای جام 322 امتیاز به دست آورده است. از این میزان 267 امتیاز از اسپک، 36 امتیاز از دفاع روی تور و 19 امتیاز هم از سرویس کسب شده است.

بهترین های جام

 

 * در پایان دور پنجم "آلن سوزا" از برزیل صدرنشین بخش امتیازآورترین بازیکنان جام است. سوزا در حمله 66، دفاع 6 و سرویس 11 امتیاز را به دست آورده تا با مجموع 81 امتیاز صدرنشین باشد. "لوسر" از آرژانتین با 78، "نلی" از ایتالیا با 76، "احمد عبدالله" و "احمد شفیق" هردو از مصر با 74 امتیاز دوم تا پنجم هستند.

* در بخش بهترین مهاجم ها "لوسر" از آرژانتین صدرنشین است. او با 65 درصد موفقیت این جایگاه را به خود اختصاص داده است. "ایشیکاوا" از ژاپن، "اندرسون" از آمریکا، "سوزا" از برزیل و "نیشیدا" از ژاپن هم جایگاه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

* "لاکوولف" از روسیه در صدر بهترین مدافعان است. "مکسول هولت" بازیکن مطرح آمریکایی نیز در رده دوم قرار دارد. "لوکاس ساوتکمپ" از برزیل، "اسبرتولی" از ایتالیا و "علی اصغر مجرد" هم سوم تا پنجم هستند.

* "سوزا"ی برزیلی بهترین عملکرد را در خط سرویس داشته است. "آرون راسل" از آمریکا نیز در رده دوم بهترین سرویس زن ها قرار دارد. "لاکوولف" از روسیه، "هوگ" از کانادا و "هولت" از آمریکا در رده های سوم تا پنجم هستند.

* "ماتیاس سانچس" از آرژانتین، "ریکاردو اسپرتولی" از ایتالیا، "میکا کریستینسن" از آمریکا، "برونو رزنده" از برزیل و "سرگی گرانکین" از روسیه در رده اول تا پنجم بهترین پاسورها قرار دارند.

* "لوک پری" از استرالیا بهترین توپ گیر رقابت هاست. "تالس هوس" از برزیل، "یاماموتو" از ژاپن، "بالاسو" از ایتالیا و "شوجی" از آمریکا در این بخش دو تا پنجم هستند.

* در بخش دریافت کننده ها استرالیایی ها رده های اول و دوم را در اختیار دارند. "لوک پری" و "ساموئل والکر" بهترین های این بخش هستند. "سانتیاگو دانانی" از آرژانتین، "تالس هوس" و "لوکارلی" هردو از برزیل رده های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

 

شکست شاگردان کولاکوویچ برابر صدرنشین/ پیروزی دشوار برزیلی ها برابر ایران + عکس

ذخیره های طلایی کولاکوویچ/ ایران برنده جدال آسیایی ها در جام+ عکس

اولین برد جام با درخشش خیره کننده جوانان / پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا +عکس

کارشناس والیبال: مصر را دست کم گرفتیم/تا انتخابی المپیک مشکلات تیم ملی باید برطرف شود

وقتی فشار بیش از حد کار دست والیبال می دهد/ بی انگیزگی مفرط تیم خسته ها!

ضعیف و بی دفاع مثل شاگردان کولاکوویچ/ دومین شکست ایران در جام جهانی برابر مصر+عکس

شروع جام با باخت/شکست دوباره شاگردان کولاکوویچ برابر روسیه+عکس

دیدگاه تان را بنویسید