صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره کاندیداتوری در والیبال و رفتن عرب

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:بحث مدیرعاملی من شایعه فضای مجازی بوده و هیچوقت چنین موضوعی مطرح نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی رغبتی بعد از نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تغییرات در پرسپولیس انجام شده و عرب استعفای کتبی و رسمی خودش را به ما اعلام کرده است. ما هم نشستی فوق‌العاده را برگزار کردیم که استعفای او را قبول کردیم. با جانشین وی انصاری‌فر هم صحبت کردیم و او هم قبول کرده و تشریفات اداری آن هم صورت گرفته و  او به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود:انصاری فر حدود یک ساعت بعد از جلسه دعوت ما را قبول کرد و در باشگاه پرسپولیس حضور دارد.

رغبتی در خصوص اینکه عرب امیدوار بود وزیر با همکاری دوباره وی با پرسپولیس موافقت کند گفت: من در نشستی که با وزیر با آقای عرب داشته نبودم ولی صحبت‌هایی که آقای عرب داشت مورد قبول وزیر قبول نگرفت.

وی در خصوص شایعه مدیرعاملی اش در این باشگاه گفت: به هر حال بزرگان و پیشکسوتانی وجود دارند که شایسته حضور در این باشگاه هستند. با عشق و علاقه‌ای که دارم اگر حس کنم می‌توانم تجربه‌ام را در اختیار بگذارم دریغ نمی‌کنم اما بحث مدیرعاملی من شایعه فضای مجازی بوده و هیچوقت چنین موضوعی مطرح نبوده است. من مطلقا داوطلب نبودم.

رغبتی در خصوص شایعه شرکتش در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: من این را از شما می‌شنوم و در یکی دو خبر هم دیده‌ام. در این سال‌ها خیلی علاقمند نبودم در فدراسیون‌ها کار کنم. در این مورد نه صحبتی با من شده و نه به آن فکر کرده‌ام. کرده‌ام، ضمن آنکه هنوز ثبت نامی صورت نگرفته است.و در مورد والیبال هم مثل پرسپولیس نظرم این است که پیشکسوتان و متخصصانی هستند که در آن حوزه کار کنند. البته من بیش از 30 سال در ورزش حضور دارم و دکترای مدیریت ورزش هم دارم. اگر وزارت تشخیص داده در جایی کار کنم دریغ نکرده‌ام. من اهل مصاحبه هم نیستم و شاید بعد از مدت‌ها است که در مورد پرسپولیس صحبت می کنم.آن دوستانی هم که گمانه زنی می‌کنند کاش از خود من سوال کنند که آیا علاقه به حضور در جای دیگری را دارم یا خیر.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص مسائل مالی این باشگاه گفت: بازیکنان مطالبات فصل قبل را دریافت کرده اند.در آنجا قول و قراری گذاشته شده که اصلا بحث هفته اول شهریور مطرح نشده است. ما با کادر فنی هم توافقاتی داشتیم، البته ما نتوانستیم از کشور ثالث هم پول کادر فنی را منتقل کنیم و این پول امانت نزد ما هست.در مورد ریجان فیلم هم باید بگویم ما قراردادی دارمی ولی هنوز تاریخ شروع قرارداد نرسیده است. ما دوست داریم کسانی که به پرسپولیس کمک کرده‌اند ضرر نکنند.

وی در خصوص اینکه آیا هاشمی در جلسه حضور داشت یا خیر گفت: امروز آقای نبی در جلسه حضور نداشت چون در سفر خارج از کشور بود.اگر لازم باشد از داخل جلسه ارتباط تلفنی می گیریم و نظر آنها را جویا می شویم.امروز آقای هاشمی در نشست ما حضور داشت.

رغبتی در خصوص اینکه آیا تغییراتی در هیات مدیره صورت می‌گیرد گفت: نه تا این لحظه هیچ بنایی برای تغییرات در هیات مدیره نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید