خنده ساکت و فارسی حرف زدن ویلموتس در تمرین تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از تمرین امروز تیم ملی در محل تمرین ساحلی بازان حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین تمرین از اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18:30 امروز در زمین شماره 2 کمپ تیم ملی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین مارک ویلموتس به همراه دستیارانش و محمدرضا ساکت در محل تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی حضور پیدا کرد. وی بعد از گفت و گو با مربیان فوتبال ساحلی راهی زمین شماره 2 شد و کار با ملی پوشان فوتبال را زیر نظر گرفت.

* قبل از حضور ویلموتس در زمین مربی بلژیکی با زبان فارسی با خبرنگاران سلام و علیک کرد. سلام و علیک وی به زبان فارسی با خنده جالب ساکت توام شد.

*حضور 8 بازیکن تیم ملی قبل از شروع تمرین برای مصاحبه باعث تعجب خبرنگاران شده بود. 

* پیش از شروع تمرین ویلموتس بازیکنان را دور هم جمع کرد و بعد از صحبت با آنها تمرین آغاز شد.

*هنگامی که وحید هاشمیان مشغول کارهای استقامتی با بازیکنان بود ویلموتس در گوشه از از زمین نظاره گر برنامه های تیم ملی شد.در سوی دیگر فریرا با ملی پوشان کارهای سرعتی انجام می داد.

*  از تمرینات تیم ملی مثل اردوی قبل فیلمبرداری می شود و فیلم تمرینات توسط اعضای کادر فنی مورد بررسی قرار می گیرد، امروز نیز از تمرین تاکتیکی ملی پوشان فیلمبرداری شد.

* در حاشیه تمرین امروز داوود رفعتی در زمین تمرین تیم ملی حاضر شد اما وقتی متوجه شد تیم ملی در حال تمرین است و خبرنگاران رسانه های گروهی در آنجا هستند بلافاصله از زمین خارج شد!

* با آغاز تمرینات تاکتیکی خبرنگاران به بیرون از زمین هدایت شدند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید