گزارش جی پلاس؛

هدایت تیم ملی امید با مجیدی است یا مارک ویلموتس؟!

سرمربی جوان تیم ملی امید قرار است توسط مارک ویلموتس نظارت شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ طبق چارت جدید سازمان تیم های ملی، قرار است مارک ویلموتس علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان، بر روند تیم های پایه هم نظارت کند.

اتفاقی که زمان کارلوس کی روش هم صحبتش بود اما هیچ گاه عملی نشد! نه سرمربی وقت تیم ملی تمایلی به این تکلیف داشت و نه فدراسیون توانست سرمربیان تیم های ملی پایه را مکلف به تمکین از برنامه های کی روش کند!

حال در دوره فعلی و با حضور ویلموتس، دوباره این تمایل به میان آمده و ظاهرا بندی در قرارداد این مربی بلژیکی وجود دارد که او موظف می شود عملکرد تیم های ملی پایه از جمله تیم ملی امید به عنوان دومین تیم با اهمیت فدراسیون فوتبال را زیر نظر بگیرد.

با توجه به همین موضوع، ویلموتس در دوران تعطیلی تمرینات و اردوهای تیم ملی بزرگسالان، برنامه های تیم های ملی را بررسی و با همکاری مربیان این تیم ها تدوین خواهد کرد.

طبق برنامه ریزی های عنوان شده او در تیرماه بازدیدی از اردوی تیم ملی امید خواهد داشت و از نزدیک با فرهاد مجیدی آشنا می شود تا دو مربی تعامل بیشتری برای انتقال تجربیات از تیم ملی بزرگسالان به امید داشته و دو تیم با یکدیگر بازی تدارکاتی هم انجام دهند.

اولویت فعالیت بازیکنان در زمان اردوهای مشترک هم با تیم ملی بزرگسالان یا نظر ویلموتس عنوان شده، هرچند تیم امید اکنون در مقطع حساس بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو قرار دارد و مشخص نیست عملکرد و نتایج این تیم را چقدر می توانیم به پای مجیدی بنویسیم و چقدرش را به پای مربی بلژیکی!

دیدگاه تان را بنویسید