حاشیه های بازی تیم ملی والیبال ایران با برزیل در توکیو + عکس

تعدادی از ژاپنی‌های حاضر در سالن مسابقه در جریان بازی ملی‌پوشان ایران را تشویق کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست از هفته دوم لیگ ملت‌های 2019 در توکیو به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 3 بر 2 از این تیم شکست خورد.

* با وجود اینکه در ابتدای مسابقه استقبال خوبی از سوی ایرانی‌های مقیم ژاپن از این مسابقه نشده بود، اما پس از گذشت چند دقیقه برتعداد آنها افزوده شد. 

* ایرانی های حاضر در سالن دور هم جمع شدند و از همان لحظات ابتدایی از تیم ملی ایران حمایت کردند.

* تعدادی از اعضای سفارت ایران در توکیو به همراه خانواده‌های خود در سالن محل برگزاری مسابقه حضور داشتند.

* با توجه به اینکه بعد از بازی ایران و برزیل قرار بود تیم‌های ملی آرژانتین و ژاپن به مصاف هم بروند تعدادی از ژاپنی ها خود را زودتر به سالن رساندند و بازی شاگردان کولاکوویچ مقابل برزیل را تماشا کردند. تعدادی از آنها در جریان مسابقه حامی تیم ایران بودند و در لحظات مختلف بازیکنانی همچون معروف، موسوی و عبادی‌پور را تشویق می‌کردند.

* در سوی دیگر میدان هم برخی از ژاپنی‌ها با در دست داشتن پرچم برزیل از این تیم و بازیکنانش حمایت می‌کردند.

* یک دختر معلول که علاقه زیادی به والیبال داشت امروز خود را به سالن محل برگزاری مسابقه رساند و در جایگاه مخصوص معلولان مستقر شد تا بازی ایران و برزیل را تماشا کند. وی در اکثر لحظات از تیم ایران حمایت می‌کرد.

* برخی از ایرانی‌های حاضر در ژاپن از بازی امروز ایران اطلاع نداشتند. در پایان مسابقه امروز قرار شد اطلاع‌رسانی دقیق‌تری نسبت به زمان برگزاری بازی‌های ایران انجام گیرد تا فردا شاهد حضور ایرانی‌های بیشتری در سالن مسابقه باشیم.

تیم ملی ایران در بازی بعدی خود در این چهارچوب از ساعت 10:40 فردا (شنبه) به مصاف آرژانتین می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید