در گفت وگو با جی پلاس/

کارشناس والیبال: تیم ملی شروع کم نظیری در لیگ ملت ها داشت/ دو هفته میزبانی به صعود ما کمک می کند

کارشناس والیبال گفت: شروع کم نظیری در رقابت های لیگ ملت ها داشتم و دو هفته میزبانی هم می تواند به صعود ما کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت های 2019 با سه برد و کسب 9 امتیاز برابر ایتالیا، چین و آلمان شروع خوبی در این رقابت ها داشت.

محمد رضا تندروان در گفت وگو با جی پلاس درباره عملکرد تیم ملی گفت: در این سه بازی تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ما شاهد ثبات خوبی در تیم ملی بودیم. با وجود اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی این رقابت ها شد اما دیدیم که هماهنگی قابل قبولی در بین بازیکنان وجود داشت.

تندروان ادامه داد: قطعا اگر بازی تدارکاتی انجام می دادیم، شرایط از این هم بهتر می شد اما خوشبختانه تیم ملی 9 امتیاز مهم را به دست آورد که فکر می کنم یک شروع کم نظیر برای والیبال ایران در این رقابت ها بود.

تندروان گفت: ما در این هفته شاهد یک اتفاق خوب بودیم و آن اینکه توانستیم در خط سرویس عملکرد خوبی داشته باشیم که این برای تیم ها یک امتیاز مثبت محسوب می شوند. بازیکنان جوانی هم که به کار گرفته شدند خوب بودند هر چند که من عقیده دارم باید بیشتر به آن ها اعتماد کرد.

کارشناس والیبال درباره هفته دوم لیگ ملت ها گفت: در هفته اول تیم ها شناخت خوبی از هم ندارند اما در هفته های بعد قطعا این شرایط تغییر می کند و کسب نتیجه هم سخت تر می شود. در هفته دوم تیم قدرتمندی نظیر برزیل را در گروه داریم و به مانند آرژانتین و ژاپن کارمان دشوار است. به هرصورتی که هست من فکر می کنم می توانیم در هفته دوم هم امتیازات خوبی را به دست آوریم.

او ادامه داد: نباید فکر کنیم چون هفته اول نتیجه خوبی گرفتیم در هفته دوم هم کار راحت خواهد بود.اصلا اینگونه نیست و تیم ها تلاش می کنند به پیروزی برسند.

تندوران درباره دو هفته میزبانی ایران نیز گفت: این یک اتفاق خوب برای ما خواهد بود. ما می توانیم دو هفته در ایران بازی کنیم که در مجموع سه بازی 18 امتیاز قابل حصول است. قطعا کسب همه این امتیازات ممکن نیست اما من مطمئن هستم این میزبانی کمک زیادی به صعود ملی پوشان به مرحله بعد دارد.

دیدگاه تان را بنویسید