اولین مسابقه ایران با ویلموتس و بدون کی روش

تیم ملی فوتبال ایران اولین مسابقه دوستانه خود را با سرمربی جدید و بلژیکی خود پنجشنبه در ورزشگاه آزادی انجام می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران اولین مسابقه خود را بعد از جدایی کارلوس کی روش و انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند. البته فهرست تیم ملی نسبتا به زمان کی روش تغییر زیادی نداشته و فقط سامان قدوس و اشکان دژاکه به دلیل مصدومیت غایب هستند البته علیرضا علیپور مهاجم پرسپولیس هم به جمع ملی پوشان اضافه شده است.

با این حال مهم ترین مساله برای فوتبالدوستان ایرانی و البته کارشناسان شیوه بازی تیم ملی است و همه می خواهند ببیند این سناتور بلژیکی تیم ملی ایران را با چه ترکیبی به میدان می فرستاد و ملی پوشان ایرانی به چه شیوه ای بازی خواهند کرد.قطعا بعید است که تیم ملی مثل گذشته به روش دفاع و ضد حمله بازی کند مثل زمان کی روش! ضمن اینکه سرمربی بلژیکی مدت زیادی نیست که با ملی پوشان تمرین می کند و قطعا برای اجرای خواسته هایش در تیم ملی به زمان بیشتری نیاز دارد. 

سوریه هم حریفی چغر و سختکوش است که در مقدماتی جام جهانی هم مقابل ایران بازی کرد. نتیجه این بازی دوستانه قطعا اهمیتی ندارد و سرمربی جدید تیم ملی به دنبال شناسایی بیشتر از بازیکنانش است. تیم ملی سه شنبه آینده هم باید به مصاف کره جنوبی برود شاید بتوان بعد از این دو بازی دوستانه در مورد شرایط ویلموتس و تیم ملی بهتر نظر داد. همه فقط امیدواریم که تیم ملی در این شرایط سخت اقتصادی باردیگر بتواند مردم کشورمان را با بازی های خوب و نتایج درخشانش به وجد بیاورد.

دیدگاه تان را بنویسید