کیانی: لیاقت بازیکنان و هواداران سپاهان یک جام قهرمانی بود/ داور می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هیچکس حاضر به زدن پنالتی نبود و من پشت این ضربه ایستادم و شرمنده هواداران شدم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی کیانی بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: ایران پوریان پنالتی زن اول تیم ما بود. بعد از ۹ نفره شدن فشار زیادی روی تیم ما وارد آمد . بعد از اعلام پنالتی هیچکس حاضر نبود پشت این ضربه بایستد. ما هم ۱۱۵ دقیقه دویده بودیم و جانی نداشتیم و شرمنده هواداران شدیم. باخت را گردن می‌گیرم.

وی افزود: لیاقت بازیکنان و هواداران سپاهان یک جام قهرمانی بود اما داوری هم در این بازی تاثیرگذار بود! بازیکن حریف به سرم کوبید اما داور گفت برخوردی نبوده است. داور می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند. ۹ نفره بازی کردن هم خیلی سخت است و فشار زیادی روی ما وارد آمد. مردانه ۱۲۰ دقیقه جنگیدیم و می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم اما این شکست را گردن می‌گیرم. من شرمنده مردم اصفهان، بازیکنان و کادرفنی تیم شدم.

کیانی در مورد اینکه قراردادش با باشگاه به پایان رسیده اظهار داشت: بله قراردادم با باشگاه تمام شده است ولی صحبت‌هایی شده است. در حال حاضر از نظر روحی و روانی داغون هستیم.

جفعری: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم/ پنالتی خراب کردن برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتد

حسن جعفری پس از شکست سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: ما تلاش زیادی کردیم و می‌خواستیم یک جام بگیریم و به هواداران هدیه کنیم اما بدشانسی آوردیم. در مورد داوری من هیچ وقت صحبت نمی‌کنیم.

وی در مورد پنالتی که سپاهان از دست داد، عنوان کرد: در ضربه پنالتی بازیکنی که روحیه بالاتری دارد پشت توپ می‌رود مهدی کیانی بازیکن زحمتکش و باغیرتی است اما گاهی این اتفاق در فوتبال پیش می‌آید که پنالتی را از دست بدهیم.

مدافع سپاهان در مورد تنش‌هایی که وجود داشت،‌گفت: خدا را شکر در جریان بازی امروز اتفاقی نیفتاد و ما در اینجا وضعیت را دیدم مشکل خاصی وجود نداشت.

جعفری در پایان در رابطه با قراردادش تصریح کرد:  یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارم در اوج آمادگی هستم و نیاز به حضور بیشتر در میدان دارم. سپاهان را دوست دارم و در همه رده‌های این تیم بازی کرده‌ام. باید ببینیم چه پیش می‌آید.

واکنش یزدانی پس از باخت سپاهان به پرسپولیس

پس از شکست تیم سپاهان در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس تعدادی از بازیکنان این تیم حاضر به صحبت با اصحاب رسانه نشدند و با ناراحتی میکسدزون ورزشگاه نقش جهانی را ترک کردند.

سیاوش یزدانی مدافع سپاهان هنگامی که در حال خروج از میکسدزون بود در پاسخ به خبرنگار فارس در اصفهان مبنی براینکه آیا در مورد بازی صحبت می‌کند یا خیر، گفت: من حرف بزنم محرومم می‌کنند و می‌خواهم بروم. این بازیکن پس از بیان این جمله از میکسدزون خارج شد و به سمت اتوبوس سپاهان رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید