وریا غفوری: آن قدر وعده دادند که اعتماد از بین رفت/ قراردادم تمام شده است

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازیکنان تصمیم گرفتند شب گذشته به اردو نروند بی‌احترامی به خسرو حیدری نبوده ولی متاسفانه آنقدر مدیران وعده دادند که بازیکنان خسته شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وریا غفوری بعد از آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم می‌خواهم به اتفاقی که شب گذشته رخ داد اشاره کنم و بگویم اگر بازیکنان در اردوی تیم شرکت نکردند دلیلی بر بی‌احترامی به خسرو حیدری نبوده و این تصمیمی بود که کل تیم گرفته بودند. 

وی افزود: کارهایی که خسرو حیدری برای فوتبال ایران کرده باعث شده تا همه او را دوست داشته باشند. این حرف‌هایی را هم که می‌زنم کلی است و باید بگویم من بخشی زیادی از طلبم را گرفته‌ام. فردا مدیران باشگاه نگویند که غفوری تمام پولش را گرفته است شما به ما بگویید لیگ به بازی آخر رسیده و بازیکنان فقط 50 درصد گرفته‌اند چه کسی باید جوابگو باشد. 

مدافع تیم استقلال تاکید کرد: متاسفانه آن قدر وعده و وعید به بازیکنان داده‌اند که ما اعتمادمان را از دست داده‌ایم. مدیریت باید خیلی بهتر عمل کند. همه بازیکنان می‌دانند مدیران تلاش می‌کنند که پول تهیه کنند و این همین تاخیر در پرداخت‌ها تیم را دچار مشکل کرد.

غفوری ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال گفت: این فصل، فصلی بود که تیم می‌توانست قهرمان شود وقتی مدیرعامل باشگاه در ابتدای فصل عوض شد زمان طلایی را از دست دادیم. هر چه تغییرات کم باشد موفقیت بیشتر می‌شود ما باید ببینیم فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد. 

وی درخصوص داوری‌ها گفت: من نمی‌خواهم درباره داوری‌ها حرف بزنم چون آنها کمترین دریافتی را دارند ولی وقتی آقای رفعتی در تلویزیون قوانین فیزیک را جابجا می‌کند ما چه بگوییم او اصرار دارد که توپ قاعدی اوت شده است اما یک بچه 10 ساله هم آن فیلم را ببیند می‌گوید اوت نشده است. 

وی در پاسخ به این سوال که تکلیفش برای فصل آینده چه می‌شود گفت: من قراردادم تمام شده ولی اولویت اول و آخرین استقلال است. هیچ پیشنهاد رسمی به ما نشده ولی اولویت اول ، دوم و سومم استقلال است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید