خداحافظ شماره 2 محبوب

هافبک استقلال امشب از فوتبال خداحافظی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خسرو حیدری هافبک راست تیم استقلال پس از 10 سال حضور در این تیم،امشب قصد دارد برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

حیدری که همواره یکی از محبوب ترین و بااخلاق ترین بازیکنان تیم استقلال بود، سال 1387 با نظر امیر قلعه نویی به استقلال آمد و از همان سال اول در سمت راست تیم استقلال به عنوان بازیکن فیکس همواره حضور موثری در ترکیب این تیم داشت و یکی از اصلی ترین امیدهای استقلال در سازمان دهی حملات بود.

در این میان او یک سال استقلال را ترک کرد و به سپاهان رفت اما خیلی سریع به جمع یاران سابقش بازگشت و بار دیگر با سانترهای خط کشی شده و دقیقش روی سر مهاجمین استقلال،آن ها را بارها و بارها در موقعیت گلزنی قرار داد.

شماره 2 محبوب آبی ها که همیشه یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان در نزد هوادران این تیم بود، طی یکی دو فصل اخیر با بدشانسی های زیادی مواجه شد و مصدومیت های مداوم باعث شد تا با فاصله گرفتن از روزهای اوجش،جای خود در ترکیب ثابت استقلال را هم از دست بدهد و کمتر برای این تیم به میدان برود با این حال در همین شرایط هم هروقت که فرصت حضور در میدان را پیدا کرد،عملکردی مطلوب و بی نقصی را از خود به جای گذاشت. نمونه اش هم بازی رفت مقابل الهلال عربستان که خسرو در غیاب وریا غفوری در دفاع راست به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان استقلال در آن بازی بود.

خسرو حیدری که حالا یکی از باسابقه ترین بازیکنان تاریخ استقلال است، امشب پس از 10 سال حضور در سمت راست استقلال قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند. خداحافظی ای که اگر مصدومیت زانو به سراغش نمی آمد احتمالا یکی دو سال دیگر انجام می شد اما جغد شوم مصدومیت دست از سر خسرو برنداشت تا او را در نهایت مجاب کند که چاره ای جز کنار رفتن از فوتبال ندارد.

خسرویی که فرهاد مجیدی روزی در توصیفش گفت:« خسرو جوری پاس میداد که آدم روش نمیشد گل نکنه!»

 

دیدگاه تان را بنویسید