جی پلاس/

اظهار نظر جالب مادرکورتوآ درباره ویلموتس!

مادر دروازه بان رئال مادرید درباره ویلموتس اظهار نظر جالبی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در زمان حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال بلژیک و بعد از پایان یورو 2016 درگیری میان این مربی و پدر کورتوآ شکل گرفت.

ویلموتس، پدر کورتوآ را به لو دادن اطلاعات تیمش که به واسطه پسرش فهمیده بود، متهم کرد. همین موضوع باعث شد که کورتوآ و پدرش به خاطر این اظهارات تصمیم به شکایت از ویلموتس بگیرند. این مسئله خیلی زود به اتمام رسید و با رفتن این مربی از تیم ملی بلژیک همه چیز تمام شد.

چند روز پیش و روز مادر در اسپانیا بازیکنان رئال مادرید به همراه مادرانشان در تمرین حاضر شدند و مراسمی برای آن ها گرفتند. در این میان مادر کورتوآ که درباره فرزندش و حتی ادن هازارد و دوران حضور این دو ستاره در چلسی صحبت کرد و از حضور هازارد در رئال مادرید استقبال کرد، کنایه ای هم به ویلموتس زد.

او گفت: ویلموتس زمانی که در تیم ملی بلژیک بود سخت گیری زیادی را انجام می داد. او در زمان مسابقه ها اجازه نمی داد خانواده بازیکنان به هتل محل اقامت شان بیایند تا ملاقاتی باهم داشته باشند. ویلموتس بیش از اندازه به بازیکنان سخت می گرفت و من هیچ وقت دلیل کارهای او را نفهمیدم. سرمربی تیم ملی تا این حد سخت گیر بود. من حق داشتم فرزندم را ببینم اما ویلموتس خیلی منضبط بود. مارتینس اینگونه نبود و در طول جام جهانی بارها اجازه داد ما همراه فرزندانمان باشیم.

 

courtois27_1468227015

8798c276-47ed-11e8-8040-2d379fdf949e_web_scale_0.5756579_0.5756579__

دیدگاه تان را بنویسید