لیگ قهرمانان اروپا

پول همه چیز نیست!/ پاریسی ها بازهم کامبک خوردند و جوانان یونایتد رویایی صعود کردند؛ حذف رم در وقت اضافه

منچستر یونایتد در وقت‌های اضافه مقابل پاری سن ژرمن به گل رسید تا پیروزی دراماتیک و عجیبی را در پاریس بدست آورد و راهی مرحله بعد شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در پارک دپرنس میزبان منچستر یونایتد بود و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

دیدار رفت را شاگردان توخل با دو گل به سود خود پایان داده بودند و امید زیادی برای صعود داشتند. اما پنالتی جنجالی که داور بازی در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گرفت همه چیز را به سود شاگردان سولسشر کرد تا در نهایت منچستر با بردی معجره‌آسا و دراماتیک راهی مرحله بعد شوند.

گل‌های این بازی را لوکاکو در دقایق 2 و 30 روی اشتباهات مدافع و دروازه‌بان سن ژرمن و راشفورد 2+90 به ثمر رساندند و تک گل پاریس توسط خوان برنات در دقیقه 12 به ثمر رسید.

Screenshot_20190307-015054_Instagram

Screenshot_20190307-015031_Instagram

 

 

پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان رم بود و این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پرتغالی به پایان رسید.

بازی در وقت‌های قانونی با برتری دو بر یک پورتو به پایان رسید اما با توجه به اینکه دیدار رفت را هم رم دو بر یک پیروز شده بود در نهایت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. در این زمان یک پنالتی مشکوک به سود پورتو گرفته شد و ته‌یس در دقیقه 117 گلزنی کرد تا در نهایت تیم پرتغالی راهی مرحله بعد شود.

دیگر گل‌های بازی را تیخوانا 26 و مارگا 52 برای پورتو به ثمر رساندند و تک گل رم توسط دروسی 37 از روی نقطه پنالتی زده شد.

دیدگاه تان را بنویسید