در گفت و گو با جی پلاس

مصطفی هاشمی: بازی امروز برابر استرالیا ساده نیست/ می توانیم صعودمان را قطعی کنیم

کارشناس بسکتبال گفت: با توجه به شرایطی که بسکتبال استرالیا دارد هر تیمی برابر آن ها کار دشواری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی بسکتبال ایران امروز یکشنبه از ساعت 18 در تالار بسکتبال آزادی رو درروی استرالیا قرار می گیرد تا با شکست این تیم صعودش به جام جهانی را قطعی کند. تیم ملی در آخرین دیدار خود برابر استرالیا 76 بر 47 مغلوب شد. ملی پوشان ایران در بازی گذشته خود در تهران برابر ژاپن شکست خوردند.

مصطفی هاشمی کارشناس بسکتبال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره دیدار ایران و استرالیا، اظهار کرد: با توجه به اسامی که استرالیایی ها برای این مسابقه داده اند نمی توان گفت که این ترکیب بهتر است یا ترکیب گذشته آن ها. استرالیا صاحب بسکتبال است و با توجه به پشتوانه و ساختار درستی که دارد، تیم ها کار ساده ای برابرشان ندارند.

هاشمی ادامه داد: با توجه به حمایت خوبی که در دیدار برابر ژاپن هم از سوی تماشاگران و رسانه ها از تیم ملی صورت گرفت می توانیم امیدوار باشیم که ما برنده باشیم. اینکه مردم از این تیم حمایت کردند اهمیت داشت و اگر این حمایت ادامه دار باشد ما می توانیم صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

او در پایان گفت: بازی سختی است و هر دوتیم شانس خوبی برای پیروزی دارند. نمی دانم که با توجه به قطعی شدن صعود استرالیا آن ها چقدر بازی را جدی می گیرند. بازی برابر ژاپن هم هرچه بود تمام شده است و باید با تمرکز برابر استرالیا به میدان برویم.

** نتایج تیم ملی بسکتبال ایران در 5 بازی گذشته:

ایران 89 - ژاپن 97

فیلیپین 70 - ایران 78

استرالیا 76 - ایران 47

ژاپن 70 - ایران 56

ایران 81 - فیلیپین 73

دیدگاه تان را بنویسید