جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

واکنش جالب سرمربی قطر به پیش بینی ژاوی

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به پیش بینی ژاوی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،سرمربی قطر بعد از قهرمانی این تیم در آسیا واکنش جالبی نسبت به پیش بینی ژاوی در خصوص قهرمانی این تیم در آسیا داشت.

فلیکس سانچس در این باره گفت: من حتما به ژاوی زنگ می زنم و از او می خواهم رقابت های آینده ما را هم پیش بینی کند که ما با اطمینان وارد مسابقه ها شویم و بدانیم به چه نتیجه ای می رسیم.

سرمربی تیم ملی قطر بعد از کسب عنوان قهرمانی با غلبه بر ژاپن در فینال جام ملت‌ها، گفت: ما سختی‌های بسیاری در طول بازی کشیدیم، هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند و ما در تمام طول بازی جنگیدیم، ژاپنی‌ها برای پیروزی آمده بودند، هر دو تیم تلاش بسیاری داشتند، خوشحالم که توانستیم در نهایت حاصل تلاش‌های خود را با کسب قهرمانی به دست آوریم. 

مربی اسپانیایی افزود: نمی‌دانم این حس را چگونه بیان کنم بیشتر از هر چیز برای مردم قطر و هواداران خوشحالم آنها لیاقت این قهرمانی را داشتند و فکر می‌کنم نشان دادیم که ما شایسته کسب این عنوان هستیم.

وی افزود: ژاپنی‌ها در مالکیت توپ رقابت سختی با ما داشتند ولی در نهایت بازی طوری رقم خورد که ما با نمایش خوب و گل‌های زیبایی که به ثمر رساندیم به پیروزی برسیم. 

ژاوی هرناندس پیش از رقابت ها گفته بود قطر با شکست ژاپن قهرمان آسیا می شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید