جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

عذرخواهی سون از کره‌ای‌ها: نا امیدتان کردم!

سون هیونگ مین، ابرستاره کره‌ جنوبی بعد از حذف تیم ملی کشورش از جام ملتها گفت به دلیل مشکلات بدنی تورنمنت خوبی را سپری نکرده و از هواداران کره به خاطر ناامید کردن آنها عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سون هیونگ مین، ستاره بزرگ کره جنوبی که یکی از ستاره‌های تاتنهام و لیگ برتر انگلیس است بعد از شکست 1-0 کره جنوبی مقابل قطر و حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملتها، اعتراف کرد که تورنمنت خوبی را سپری نکرده. سون علت نمایش نه چندان خوب خود در امارات را مشکلات بدنی دانست و خطاب به هواداران تیم ملی کشورش گفت:" از شما عذرخواهی می‌کنم که ناامیدتان کردم".

 

سون بعد از شکست تلخ کره جنوبی مقابل قطر و حذف این تیم از رقابتها گفت:" من در این بازی‌ها نمایش خوبی نداشتم. علتش این بود که از نظر بدنی خیلی خسته بودم. می‌دانم که عملکرد چندان خوبی نداشتم و همبازی‌هایم، مربی‌هایم و هواداران تیم ملی کشورم را ناامید کردم. نمی‌خواهم در این مورد زیاد حرف بزنم ولی واقعیت این است که هیچوقت از نظر شرایط بدنی اینقدر تحت فشار نبوده‌ام".

سون در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" مدتی است نتوانسته‌ام درست بخوابم. البته باید می‌توانستم این شرایط را مدیریت کنم ولی نتوانستم".

 

سون از سال گذشته میلادی علاوه بر حضور در برنامه فشرده تاتنهام در لیگ برتر و جامهای دیگر انگلیسی و اروپایی، به همراه تیم ملی کشورش هم در چندین تورنمنت مختلف از جمله جام جهانی، بازی‌های آسیایی و غیره شرکت کرده است.

 

سون در بازی‌های آسیایی هم بعد از حضور در بازی‌های تاتنهام، از زمان صعود کره جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی، به امارات پرواز کرد و بلافاصله در بازی مقابل بحرین به میدان رفت. آنهم درست بعد از آنکه در انگلیس، در یک بازی دشوار در مقابل منچستریونایتد به میدان رفته بود.

سون در مقابل بحرین 120 دقیقه بازی کرد و در بازی مرحله یک‌چهارم، در مقابل قطر هم 90 دقیقه کامل در زمین بود.

 

سون در ادامه صحبت‌هایش گفت:" می‌دانم خیلی‌ها منتظر درخشش من بودند. از اینکه به دلایل شرایط بدنی و فیزیکی، عملکرد ضعیفی داشتم از دست خودم به شدت عصبانی‌ام. بعد از بازی اول فکر می‌کردم در بازی دوم شرایطم بهتر خواهد شد ولی در بازی قطر هم حالم خوب نبود".

 

سون در ادامه درباره شرایط تیم ملی کشورش گفت:" به نظر من آینده تیم ملی کره جنوبی به این بستگی خواهد داشت که نتایج این تورنمنت را چگونه بپذیریم و چگونه تحلیل کنیم"

 

دیدگاه تان را بنویسید