گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ امارات یک- استرالیا صفر

حذف استرالیا توسط میزبان/ امارات، مدافع عنوان قهرمانی را کنار زد و به قطر رسید

تیم ملی امارات به نیمه نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا امارات میزبان از ساعت 19:30 به مصاف استرالیا مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه یک بر صفر صاحب برتری شد و به نیمه نهایی رسید.

استرالیا با شکست ازبکستان در ضربات پنالتی و امارات با پیروزی برابر قرقیزستان به این مرحله رسیدند.

استرالیا: متیو رایان، میلوس دگنک، رایان گرانت، مارک میلیگان، جیمی مک‌لارن، روبی کروزه، آپوستولوس جیانو، کریس ایکونومیدیس، عزیز بهیچ، ترینت ساینس‌بری و جکسون ایروین.

امارات: خالد عیسی، علی سالمین، ولید عباس، فارس جمعه، علی مبخوت، ماجد حسن، بندر الاحبابی، اسماعیل مطر، اسماعیل الحمادی، اسماعیل احمد و خلفان مبارک.

گزارش بازی

در ابتدای بازی امارات با امتیاز میزبانی توانست روند مسابقه را در دست بگیرد و بازی بهتری را نسبت به استرالیا ارائه داد اما در ادامه بازی متعادل تر شد. در دقیقه 18 امارات موقعیت خوبی داشت که متئو رایان توپ را مهار کرد. استرالیا در لحظات پایانی نیمه اول فرصت گلزنی داشت اما خالد عیسی مانع گل خوردن میزبان شد. در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی استرالیا که نمی خواست این بازی هم به مانند بازی گذشته به ضربات پنالتی کشیده شود، حملات خود را بیشتر کرد. در دقیقه 63 این بازی جیانو موفق به گلزنی شد اما داور اعلام کرد متئو لکی که پاس گل را داد در آفساید بوده است. در دقیقه 68 این دیدار روی پاس به عقب اشتباه مدافع استرالیا، علی مبخوت با متئو رایان تک به تک شد و توانست با دریبل این دروازه بان گل اول امارات را به ثمر برساند. در آخرین دقایق برخورد سختی میان فارس جمعه و متئو لکی صورت گرفت. سر لکی شکست و جمعه هم با برانکارد به بیرون رفت. در نهایت این بازی با نتیجه یک برصفر به نفع امارات میزبان به پایان رسید تا استرالیا مدافع عنوان قهرمانی هم مانند کره مدعی هم حذف شود. 

امارات دیدار نیمه نهایی را باید با قطر برگزار کند. دیداری که با توجه به شرایط سیاسی دو کشور جذاب خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید