جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

کاپیتان تیم ملی ژاپن: ایران در جام جهانی فوق العاده بود

مایا یوشیدا به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و عنوان کرد تیمش باید برای رقابت با ایران بهتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، و به نقل از تایمز، تیم ملی فوتبال ژاپن توانسته هر دو دیدار خود را در جام ملت‌های آسیا با برد به پایان برساند. با این حال یوشیدا، کاپیتان با سابقه ژاپن انتظار دارد تیم ملی این کشور بهتر از قبل شود. 

مایا یوشیدا درباره شرایط تیم ملی ژاپن گفت: خوشبختانه توانستیم صعودمان را به مرحله حذفی قطعی کنیم ولی باید بهتر از این شویم. در مرحله حذفی تیمی موفق‌تر است که بتواند از موقعیت‌های خود به بهترین شکل استفاده کند. در بازی برابر عمان باید دو یا سه گل به ثمر می‌رساندیم و به همین خاطر بود که در ۱۰ دقیقه پایانی فشار زیادی به تیم وارد شد. خوشبختانه کمی هم شانس با ما یار بود که داور آن پنالتی را برای ما گرفت و برای عمان نگرفت. 

او در ادامه گفت: عملکرد ما تا الان به اندازه کافی خوب نبوده ولی من معتقد هستم که ژاپن در ادامه بهتر خواهد شد و به مسیر درست بازمی‌گردد. من به قدرت‌های آسیایی در این جام واقفم. ایران را در جام جهانی دیدم. آنها در جام جهانی فوق العاده خوب ظاهر شدند. استرالیا و کره جنوبی هم حریفان سرختی خواهند بود. اگر می‌خواهیم در مراحل بعد برابر این تیم‌ها به مشکل نخوریم باید سطح بازی خودمان را بهبود ببخشیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید