گزارش جی پلاس از آغاز جام هفدهم در امارات

جزئیاتی درباره افتتاحیه جام ملت ها/ از اجرای منصور تا حضور 600 هنرمند!

مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا تا ساعاتی دیگر در امارات برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 دقیقه شنبه 15 دی به میزبانی ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی در امارات آغاز می شود. در روز نخست این رقابت های امارات میزبان به مصاف بحرین می روند. قبل از آغاز این دیدار مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری برنامه، طراحی این مراسم به شکلی است که مخاطبان هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد و تمامی نمادها و نشانه های کشور میزبان در نمایش ها و موسیقی های اجرا شده در این مراسم به وضوح دیده می شود.

سه هنرمند بزرگ اماراتی نیز در این مراسم اجرا خواهند داشت. حسین الجاسم، ایدا آل منهلی و احمد فتحی سه خواننده اماراتی هستند که در مراسم حضور دارند. “Zanaha Zayed,” عنوان آهنگ افتتاحیه است که توسط "عارف الخاجه" نوشته شده است.

"روشن سومارچن" نیز اجرای مراسم افتتاحیه را برعهده دارد.

 پیش بینی شده که بیش از 300 میلیون نفر این مراسم را نظاره خواهند کرد. همچنین کمیته برگزاری مسابقات در نظر دارند به عناوین مختلف از تماشاگران دعوت کنند تا پس از مراسم افتتاحیه صندلی های خود را برای دیدن مسابقه امارات و بحرین ترک نکنند.

کمیته سازماندهی جام ملت های آسیا اعلام کرده 600 هنرمند در مراسم افتتاحیه حاضر هستند و از این نظر یک اتفاق کم نظیر و تقریبا می توان گفت بی نظیر در تاریخ مراسم های افتتاحیه جام ملت های رخ می دهد.

در این مراسم یک پسر بچه به نام "منصور" قرار است 13 دقیقه جادویی را برای مخاطبان رقم بزند و نمایشی را از زیبایی های امارات اجرا کند تا گرمای این کشور به تمام دنیا منتقل شود! "

سازندگان و طراحان این مراسم پیش از این افتتاحیه جام ملت های آفریقا را برگزار کرده اند و از سال 2014 مراسم های لیگ قهرمانان اروپا و از سال 2016 نیز لیگ اروپا را برگزار می کنند. 

در این مراسم همچنین کاپ جدید جام ملت های آسیا نیز به صورت نمادین رونمایی می شود. 

دیدگاه تان را بنویسید