گزارش جی پلاس/

سورپرایز کی روش برای رئیس فدراسیون عراق چیست؟

چندی پیش رئیس فدراسیون فوتبال عراق امیدواری کرد کشورش به همراه یمن از گروه چهارم رقابت ها صعود کنند، اظهارنظری که احتمالا با یک واکنش خاص از سوی کی روش روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، فرمت جدید برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا، باعث شده که تیم های سوم گروه ها نیز به صعود امیدوار باشند، اما از آن جایی که از شش تیم سوم، دو تیم حذف می شوند، هر تیم سومی را نمی توان صعود کننده دانست. به این ترتیب اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال عراق را می توان به نوعی آرزوی حذف ایران نیز دانست!

کارلوس کی روش در گذشته نشان داده که تجربه کافی برای مقابله با این گونه اظهارنظرها و جنگ های روانی را دارد. در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 بود که ابراز امیدواری سرمربی کره جنوبی مبنی بر صعود کشورش به همراه ازبکستان حسابی کی روش را به سر غیرت آورد و کاری با او کرد که سالها در خاطره اش بماند. کی روش عکس های این مربی را در رختکن مقابل چشم بازیکنان نصب کرد تا آنها نیز حسابی رگ غیرت شان گل کند. ایران در نهایت با پیروزی در خاک سئول (گل تاریخی قوچان نژاد) راهی جام جهانی شد و ازبکستان پشت در ماند.

اگر کی روش همان کی روش 5 سال پیش باشد، باید انتظار داشت که اظهارنظر رئیس فدراسیون فوتبال عراق را نیز بی پاسخ نگذارد. البته که عبدالخالق مسعود به ستایش از ایران پرداخته و تیم ایران را رقیب اصلی عراق عنوان کرده اما همه این ها باعث نمی شود که کی روش اظهارنظر اصلی او که به نوعی آرزوی حذف ایران است را فراموش کند.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار از مرحله گروهی به مصاف یمن می رود و از این رو کی روش فعلا اظهارنظری نکرده تا تمام تمرکزش برای این دیدار باشد. احتمالا منتظر واکنش خاص او پیش از بازی با عراق خواهیم بود.

 

 

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

بررسی شرایط و حریفان احتمالی ایران تا فینال جام ملت های آسیا

"سون" و "جهانبخش" با ارزش ترین های جام ملت های آسیا + ارزش 23 ملی پوش ایران

 

دیدگاه تان را بنویسید