جی پلاس؛

200 روز رئال مادرید بدون زیدان!

یکی از نکات قابل توجه در تیم رئال مادرید این است که با وجود اینکه تنها 200 روز از رفتن زیدان می گذرد اما بعد از او یک مربی اخراج شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در پایان فصل 2018-2017 زیدان سرمربی موفق رئال مادرید از این تیم جدا شد تا پرافتخارترین تیم اروپا دوره جدیدی را آغاز کند. این مربی 31 می 2018به صورت غیرمنتظره از رئال رفت. نکته قابل توجه این است که در در این فاصله این تیم مادریدی یک مربی خود راهم تغییر داده و در کل شرایط خوبی را پشت سرنمی گذارد.

زیدان رفت؛ لوپتگی آمد

خبرحضور لوپتگی روی نمیکت رئال مادرید بمب خبری قبل از آغاز جام جهانی بود. اتفاقی که در اردوی لاروخا بحران ایجاد کرد تا در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور لوپتگی را اخراج کنند.

 

رئال مادرید

 

خروج رونالدو

رونالدو خیلی زود به دنبال زیدان از رئال جدا شد و او در 10 جولای راهی یوونتوس شد. او با 50 گل زده در فصل در اروپا از رئال رفت.

 

رئال مادرید

 

اتلتیکو برنده سوپرکاپ اروپا

بدون زیدان و رونالدو رئال مادرید در سوپرکاپ اروپا به مصاف اتلتیکو رفت. روخی بلانکو این دیدار را باخت تا برای دومین بار در تاریخش از همشهری خود پایین تر باشد.

 

رئال مادرید

 

بحران ساعت

رئال مادرید با مربی گری لوپتگی 481 را در لالیگا بدون زدن گل سپری کرد. 

 

رئال مادرید

 

اخراج لوپتگی؛ سولاری انتخاب شد

بعد از شکست سنگین 5 بر یک برابر بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ، لوپتگی اخراج شد. به جای او سولاری در روی نیمکت رئال نشست.

 

رئال مادرید

 

ایسکو، آسنسیو و ناواس نیمکت نشین شدند

سولاری از تصمیماتی که می گرفت هرگز ناراحت نبود. در حالی که ناواس در لیگ قهرمانان دروازه بان رئال بود، مربی  جدید به او فقط در کوپا دل ری بازی می داد. ایسکو و آسنسیو هم جایگاه خود را درترکیب اصلی تیم از دست دادند.

 

رئال مادرید

 

رودریگز، اودریزولا و سبایوس در اوج

با تغییرات رخ داده این سه بازیکن توانستند فرصت بازی در تیم سولاری پیدا کنند.

 

رئال مادرید

 

جایگزین کاسمیرو

مارکوس یورنته آخرین بازیکنی بود که در غیاب یک بازیکن بزرگ اوج گرفت و پیشرفت کرد. اودرمرکز به خوبی تفکرات سولاری را اجرا کرد.

 

رئال مادرید

 

جام جهانی باشگاه ها

9 پیروزی و 2 شکست کارنامه سولاری در 11 بازی با رئال مادرید است. این تیم برای تکرار قهرمانی خود راهی ابوظبی شده تا در جام باشگاه های جهان شرکت کند. این تیم که در لیگ قهرمانان، کوپا دل ری، لالیگا شانس قهرمانی دارد می تواند قبل از کریسمس جام باشگاه های جهان را هم به دست آورد.

 

رئال مادرید

 

 

دیدگاه تان را بنویسید