ناظر فدراسیون جهانی والیبال: امکانات والیبال ارومیه، نوید یک میزبانی عالی را می‌دهد

ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال بعد از بازدید از سالن ۶۰۰۰نفری شهر ارومیه با شگفت‌انگیز خواندن تجهیزات این سالن نوید دیدارهایی جذاب و تماشاگرپسند را برای هواداران این رشته در شهر ارومیه را داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کریستین واسمر ناظر آلمانی فدراسیون بین‌المللی والیبال که برای بازدید از امکانات میزبانی شهر ارومیه برای برگزاری دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال به این شهر سفر کرده است، ظهر امروز بعد از بازدید از سالن ۶۰۰۰نفری دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر ارومیه با اشاره به کلمه شگفت‌انگیز در مورد تجهیزات این سالن گفت: تا بدین جای کار شاهد امکانات و شرایط بسیار عالی بودیم و هم‌اکنون می‌توانم ادعا کنم که با وجود چنین امکاناتی، ارومیه می‌تواند حتی از هفته آینده میزبان مسابقات بین‌المللی باشد.

وی ادامه داد: برخی کاستی‌ها وجود دارد که برطرف خواهندشد.

ناظر فدراسیون بین المللی والیبال در ارومیه

وی افزود: می توانم نوید دهم که تماشاگران ارومیه‌ای شاهد دیدارهایی جذاب و میزبانی بسیار عالی در این سالن زیبا باشند.

ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال اظهار کرد: مطمئنم با حضور ۴ تیم قدرتمند لهستان، کانادا، روسیه و تیم میزبان ایران شاهد دیدارهایی فراتر از انتظار در این سالن باشیم.

واسمر در خاتمه خاطر نشان کرد: اطمینان دارم تماشاگران ارومیه‌ای علاوه بر دیدن بازی‌های ایران، با شور و تشویق خود سایر تیم‌ها را نیز مجذوب خود کنند.

دیدگاه تان را بنویسید