اظهار نظر بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از برتری برابر ذوب آهن

عالیشاه: برد‌های یک برصفر مگر بد است؟!/حسینی: فریب جایگاه ذوب‌آهن را نخوردیم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید کار این تیم برای قهرمانی نیم‌فصل بسیار سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن درباره داور مسابقه گفت: داور در یکی دو صحنه اشتباه کرد؛ شاید هم او ندیده باشد، اما امیدوارم بعد از مسابقه فیلم بازی را دوباره نگاه کند.

وی در واکنش به این سوال که پرسپولیس تا چه زمانی می‌خواهد یک بر صفر ببرد؟ گفت: مگر بد است؟! البته می‌توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم، اما متاسفانه توپ‌های ما گل نشد.

کمال کامیابی نیا نیز در گفت و گو با خبرنگاران بعد از بازی پرسپولیس و ذوب ‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. ذوب آهن هم تیم خوبی بود و نشان دادند که با علیرضا منصوریان تقویت شده اند. 

وی در مورد تقابلش با محسن مسلمان و صحتی که با او داشت گفت: ما یک شوخی با هم داشتیم محسن بازیکن خوبی است و این را هم امروز نشان داد. در همان نیمه اول بازی یک پاس خیلی خوب داد که نزدیک بود به گل تبدیل شود.

این بازیکن در مورد مسائل مالی باشگاه پرسپولیس گفت: سوال خوبی پرسیدید. ما فقط 20درصد پول خود را امسال گرفته ایم و امیدوار هستیم که مشکلات مالی ما با مساعدت و تلاش آقای گرشاسبی و دیگر مدیران باشگاه حل شود. امیدواریم که با پاداش AFC پول ما را هم پرداخت کنند.

کامیابی نیا در ارتباط با مصدومیت از ناحیه کتفش گفت: در مورد کتفم باید با جراحم و برانکو مشورت کنم و سپس برای درمانم تصمیم گیری کنم. 

سیدجلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: من ۱۱۵ بازی ملی داشتم و دوباره از همه مردم و هواداران تشکر می‌کنم. من از فدراسیون و برنامه ۹۰ بابت کلیپی که برایم ساخته بودند هم تشکر می‌کنم. خدا را شکر که توانستم ۱۱۵ بازی ملی داشته باشم و در ۱۹۵ بازی، عضو تیم‌های ایرانی بودم.

وی درباره قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس اظهار کرد: خیلی سخت است. من پس از بازی با پیکان هم گفتم که کار سختی داشتیم و علی رغم این که بردیم اما خستگی زیادی متوجه بازیکنانم‌مان شد. ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی است و نباید فریب جایگاهش را بخوریم. دو بازی سنگین‌تر پیش روی داریم و باید با سپاهان و پارس جنوبی بازی کنیم.

حسینی درباره طلبش از نفت گفت: واقعا نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم. حتی سازمان لیگ هم نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد. امیدوارم سیستم کشورمان به گونه‌ای شود که مشکلات به زودی حل شود و پای AFC به وسط نیاید تا بخواهیم جریمه شویم.

احمد نوراللهی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: 3 امتیاز خیلی مهمی بود؛ برای اینکه از کورس قهرمانی جا نمانیم به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:‌ ممنون حمایت هواداران هستیم و امیدوارم هفته آینده نیز مقابل سپاهان به پیروزی برسیم.

وی درباره بازی های پشت سرهم پرسپولیس گفت: فشار زیادی روی بازیکنان است، همه از جان مایه می‌گذارند؛ هم بچه‌ها و هم باشگاه، اما با وجود مشکلاتی که داشتیم در کورس قهرمانی هستیم. امیدوارم بازیکنان جدید هم به زودی اضافه شوند تا شرایط بهتر شود.

بازیکن پرسپولیس درباره خداحافظی سید جلال و حمایت‌های هواداران از حسینی گفت: سید برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده است؛ او الگوی تمام ما است و هر روز چیزهای جدیدی از او یاد می‌گیریم. خوشحالیم که او در کنار تیم ما است.

 

دیدگاه تان را بنویسید