به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شامگاه روز شنبه بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر افزود: این دیدار را بخوبی شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم.
وی با بیان اینکه در ادامه این دیدار حریف را بخوبی کنترل کردیم، اضافه کرد: در شروع نیمه دوم تمرکز نداشتیم و تیم ذوب آهن توانست دو موقعیت بدست آورد که خوش شانس بودیم.
تارتار اظهارداشت: ذوب آهن تیمی قدرتمند است و منصوریان سرمربی این تیم، تازه کار خود را در این تیم شروع کرده است مطمئن هستم می تواند در ادامه کارش موفق باشد.
وی با بیان اینکه ذوب آهن ساختار و مدیریت توانمندی دارد، تصریح کرد : در نیم فصل دوم تیم ذوب آهن تیم دیگری خواهد شد و سر و سامان می یابد.
تارتار از تلاش بازیکنانش در این مسابقه قدردانی کرد و گفت: بازیکنان پارس جنوبی جم خیلی با غیرت هستند که با دریافتی 15 درصد از دستمزد خود جایگاه خوبی در لیگ دارند، دستشان را به گرمی می فشارم و فکر می کنم اکنون زمانی است که باشگاه باید به آنها توجه کند.
وی ادامه داد : در این اوضاع اقتصادی کشور کار مجانی کار کردن سخت است و بازیکنان تیم ما سرشان را جلوی توپ می گذارند، کادر فنی ریالی دریافت نکردند.
تارتار با اشاره به مذاکره با سایر تیم ها برای تصدی سرمربی گری تصریح کرد : در مورد مذاکره با فولاد خوزستان این موضوع را رد نمی کنم، مذاکراتی بوده است ولی با داشتن این بازیکنان دوست ندارم از این تیم بروم.
سرمربی پارس جنوبی جم اضافه کرد: دوست دارم در این تیم بمانم، با این حال یک مقدار پول هم آمده است و جا دارد از مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تشکر کنم.
وی اضافه کرد : مطمئن هستم با قدرت و دریافتی مبالغی مشکلات ما حل می شود، هواداران نود دقیقه سنگ تمام گذاشتند و در این آب و هوا به اصفهان آمدند و ما را تنها نگذاشتند از آنها تشکر می کنم.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از سری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:20 دقیقه امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان توانست تیم میزبان یعنی ذوب آهن را شکست دهد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.