سرپرست باشگاه آبی پوشان عنوان کرد؛

جپاروف از فهرست خرید استقلال حذف شد

سرپرست باشگاه استقلال اخباری که مبنی بر بازگشت جپاروف به استقلال وجود دارد را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اصغر حاجیلو درباره این که چرا باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس از داشتن ورزشگاه اختصاصی محروم هستند، اظهار کرد: سال‌های سال است که این اتفاق برای این دو باشگاه افتاده است. البته زمین شهید کاظمی که در اختیار باشگاه پرسپولیس است به مراتب از ورزشگاه امام رضا بهتر است. زمین چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا خراب شده و ما به کمک شهرداری در حال ترمیم این چمن هستیم تا در اختیار تیم‌های پایه قرار دهیم. ما از داشتن زمین اختصاصی مانند ورزشگاهی که باشگاه گسترش فولاد دارد، محروم هستیم و نمی‌توانیم از برند استقلال یا پرسپولیس جهت درآمدزایی برای این باشگاه‌ها استفاده کنیم.

او افزود: در حال حاضر برای پیدا کردن زمین تمرین در حال مذاکره هستیم. زمین چمن دانشگاه علم و صنعت و تربیت بدنی جزو زمین‌های مدنظر ماست اما این زمین‌ها معارض دارد و نمی‌توانند به مدت یک سال به باشگاه اجاره داده شوند و باید به مدت ۲۰ روز اجاره شوند. فعلا آقای مباشری و فتحی در حال مذاکره هستند و تمرینات در زمین چمن صنایع دفاع پیگیری می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگویش  درباره این که گفته می‌شود رابطه شفر با کمیته فنی باشگاه خوب نیست، توضیح داد: رابطه این دو خوب است و مشکلی بین آن‌ها وجود ندارد. خوشبختانه وقتی چند بازیکن قدیمی باشگاه با شفر جلسه برگزار کردند و به او گفتند که مطالبی که می‌تواند مثبت باشد را به او منتقل کنند، شرایط خوب شده است. سخنگوی این کمیته آقای عبداللهی است که رابطه خوبی با شفر دارد.

حاجیلو ادامه داد: البته سال‌های سال است که مربیان داخلی و خارجی نتوانستند با کمیته فنی رابطه خوبی داشته باشد. این کمیته‌ها به عنوان اتاق فکر در تمام دنیا وجود دارد اما هیچ‌کس افراد حاضر در آن اتاق فکر را نمی‌شناسند. متاسفانه از ابتدا، آقای پروین هم گفت که کمیته فنی یعنی کشک! دلیلش هم این است که این کمیته به خوبی در فوتبال ایران جا نیفتاده و هر وقت می‌گوییم کمیته فنی، فکر می‌کنند کمیته‌ای است که می‌خواهد در کار مربی بگذارد. در استقلال از پیشکسوتان نقطه نظرات مثبت را جمع می‌کنند و نصرالله عبداللهی مطالب را به شفر منتقل می‌کند تا اگر شفر صلاح دید از این نقطه نظرات استفاده کند. با این حال متاسفانه تعریف خوبی از کمیته فنی نشده است. نیت افرادی که در کمیته فنی جمع شده‌اند، خیر است. فکر می‌کنم کار خوبی باشد که این کمیته فعالیت کند.

او درباره غیبت بازیکنان ملی‌پوش استقلال در پک و این که گفته می‌شود شفر به آن‌ها اجاره حضور در تمرین ریکاوری تیم‌ملی را نداده تا این تمرینات زیر نظر دستیاران خودش انجام شود، بیان کرد: من اصلا اطلاعی راجع به این موضوع ندارم. AFC و فیفا گفته‌اند ملی‌پوشان باید ۷۲ ساعت قبل از بازی در اختیار تیم‌ها باشند اما در ایران این اتفاق رخ نمی‌دهد و سرمربی تیم‌ملی هر وقت می‌خواهد اردو می‌گذارد و لیگ برتر را تعطیل می‌کند. مربیان هم چه خارجی و چه داخلی باشند به مشکل برمی‌خورند. زمانی که تیم‌ملی امید و بزرگسالان اردو دارند، ۱۱ بازیکن از اردوی استقلال خارج می‌شوند. در این شرایط سرمربی چه کاری می‌خواهد انجام دهد. هنوز که هنوز است پاهای روزبه همان پاهای قبلی نشده است. مربی حرفه‌ای مانند شفر قطعا اعتراض خودشان را به عملکرد سرمربی تیم‌ملی خواهند داشت.

سرپرست استقلال در پایان درباره اخباری مبنی بر بازگشت سرور جپارف به استقلال در صورت پرداخت شدن مطالبات این بازیکن، عنوان کرد: هر روز راجع به بازیکنانی که رفتند بحث است. از تیام که در عجمان است تا نورافکن که در شارلوا حضور دارد. شفر و فتحی در نیم‌فصل تصمیماتی دارند اما هیچ بحثی راجع به این بازیکنان نبوده است. من مطمئنم راجع به بازیکنانی که از تیم رفتند هیچ بحثی وجود ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید