سید جلال و بیرانوند پس از پایان بازی به بازیکنان چه گفتند؟

دو بازیکن تیم پرسپولیس بعد از بازی با تیم کاشیما برای بازیکنان به صحبت پرداختند و از بازیکنان خواستند تا به فکر بازی‌های آینده باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شب گذشته و بعد از دیدار پرسپولیس و کاشیمای ژاپن که منجر به قهرمانی تیم ژاپنی در لیگ قهرمانان آسیا شد، بازیکنان پرسپولیس لحظاتی در وسط زمین چمن دور هم جمع شدند تا سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند برای بازیکنان صحبت کنند.

سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم به بازیکنان گفت که فوتبال همین است و نباید بازیکنان فکر کنند دنیا به آخر رسیده و زندگی هنوز در جریان است.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: ما باید همه توانمان را برای بازی‌های آینده و حضور در لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم و برای خوشحالی هواداران نتایج خوبی بگیریم.

علیرضا بیرانوند نیز خطاب به بازیکنان گفت: زور ما همین بود و با همت و غیرت بازیکنان تا اینجا آمدیم و فینالیست شدیم اما ۱۳-۱۲ بازیکن بیشتر نبودیم و این در حالی است که تیم کاشیما ژاپن بازیکنان زیادی داشت، به طوری که چند روز قبل در لیگ ژاپن با تیم دومش بازی کرد، اما ما حتی بازیکن تعویضی نداشتیم. تا همین جا هم با غیرت بازی کردیم و دست همگی درد نکند.

بعد از این صحبت‌ها بازیکنان به سمت هواداران پرسپولیس رفته و بابت حمایت‌هایشان در چند فصل اخیر به آنها تعظیم کردند.

دیدگاه تان را بنویسید