سرمربی کاشیما: از دقیقه یک مقابل پرسپولیس می‌جنگیم/ می خواهیم اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در خانه می برد

سرمربی کاشیما آنتلرز می‌گوید تیمش بازی سختی برابر پرسپولیس دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن فردا (شنبه) در چارچوب دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. گو اویوا، سرمربی کاشیما آنتلرز در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید بازی رفت را در خانه بردیم. می‌دانیم بازی برگشت سخت خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت، از دقیقه اول تا آخر بازی خواهیم جنگید.

او در پاسخ به این سوال که کاشیما چطور برای این دیدار خارج از خانه آماده شده است، گفت: بازی‌های خارج از خانه همیشه سخت هستند. در این تورنمنت تمام بازی‌های خارج‌ از خانه‌مان سخت بود و تجربه این مسئله را داریم. اگر از همان ابتدای کار آن طور که دوست داریم بازی کنیم و بتوانیم بازی را کنترل کنیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی کاشیما آنتلرز در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌که نظرش درباره بازی در جو ورزشگاه آزادی چیست، گفت: از نظر تعداد تماشاگران شرایط بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود. خصوصا از لحاظ ارتباط کلامی با یکدیگر که ما را مجبور می‌کند با زبان بدن با هم در ارتباط باشیم. البته ما همه تلاشمان را در داخل زمین می‌کنیم تا بازی را کنترل کنیم و به نتیجه برسیم. از ژاپن هواداران کمی آمدند اما همان‌ها هم به ما کمک می‌کنند و انگیزه می‌دهند که بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

اویوا درباره شکست‌ناپذیری پرسپولیس در دیدارهای خانگی بیان کرد: این را می‌دانیم که پرسپولیس در خانه خیلی خوب بازی می‌کند. ماموریت ما در بازی فردا این است که به اولین تیمی تبدیل شویم که پرسپولیس را در خانه شکست می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازی رفت مقابل پرسپولیس برخلاف دیدارهای دیگر کاشیما به جای ساعت 19 یا 20، ساعت 15 برگزار شد، اظهار کرد: ما استراتژی خاصی در مورد زمان بازی نداشتیم. بازی‌های ما معمولا در روزهای میانی هفته است ولی بازی فینال در روز تعطیل برگزار شد. بازی‌هایی که در روزهای عادی برگزار می‌شود، به خاطر موقعیتی که کاشیما در کشور دارد، نمی‌توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم اما معمولا در ژاپن در آخر هفته‌ها خصوصا در ساعت 15 می‌توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم و ورزشگاه را پر کنیم. زود برگزار شدن بازی فقط برای زیباتر شدن بازی و فروش تمام بلیت‌های بازی بود.

سرمربی کاشیما درباره استراتژی این تیم برای پیروزی در بازی فردا چیست، اظهار کرد: درباره نحوه بازی ایده‌آلمان باید بگویم که دفاع سخت و خوب برای ما نمایش خوبی خواهد بود. در نیمه تهاجمی هم باید خوب عمل کنیم. ترکیبی از دفاع و حمله برای من یک پرفورمانس خوب خواهد بود. همانطور که گفتم ما از همان ابتدا باید تمرکز داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید