قلعه‌نویی: دیدار فردا از لیگ هم برایمان مهم‌تر است/اتفاقاتی که برای ذوب‌آهن افتاد حالا برای سپاهان می‌افتد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: زمانی که چمن نقش‌جهان را نگاه می‌کنیم شبیه ومبلی لندن است ولی تا مسابقه در آن برگزار می‌شود کیفیت دیگری را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیش مقابل شهرداری ماهشهر در جام حذفی اظهار کرد: در این چندساله شور حسینی زیادی داشتیم و امیدوارم شعور حسینی‌مان هم زیاد شود.

وی افزود: امام حسین (ع) علاوه بر احیای دین، به دنبال اخلاق و معرفت بود که در مملکت ما این روزها کم شده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: پارسال زمانی که فیلم جام‌حذفی را آنالیز کردند، دو پنالتی ما گرفته نشد و امیدواریم کمیته داوران که همه آن‌ها سکوت کرده‌اند، برای سپاهان حداقل عدالت رعایت شود و اگر در حق قلعه‌نویی نمی‌شود، برای سپاهان رعایت شود.

وی عنوان کرد: بعضی‌ها برای اوت وسط زمین و خطا معمولی کلی داستان ایجاد می‌کنند ولی گل سالم ما و پنالتی و اخراج را اثر نمی‌دهند و امیدوارم حساب و کتاب‌هایشان با من قلعه‌نویی انجام دهند و کاری به تیم‌هایم نداشته باشند.

قلعه‌نویی بیان کرد: مهابادی شاگرد خود من بود و انسان باهوشی است و باهمه قوای می‌رویم؛ مثل لیگ نیست که قابل جبران باشد و مسابقات حذفی است و تمرینات خوبی داشتیم.

وی تاکید کرد: این بازی برای ما حتی از لیگ هم مهم‌تر است و حریف را به خوبی آنالیز کردیم؛ پس از بازی با جم شدت تمرینات را بیشتر کردیم و خود بچه‌ها هم به این موهم رسیده‌اند که جام حذفی شرایط متفاوت‌تری دارد و باقدرت بیشتری بازی خواهند کرد.

سرمربی سپاهان در مورد بازیکنان مصدوم و محروم گفت: محمد کریمی مصدوم است که احتمالا به این بازی نمی‌رسد؛ از سیستم چرخشی استفاده نمی‌کنم و خوشحالم که علی کیخسروی یک دروازه‌بان شش دانگ شده است و با آمدن روی کیخسروی مثل پیام نیازمند آماده است ولی دروازه‌بان اول و دوم ما مشخص است.

وی خاطر نشان کرد: شکست و پیروزی در این مسابقه یقیینا در لیگ ما هم اثر دارد؛ مسائل داوری و اتفاقات آن بیرون از زمین است و دیگر دست من نیست.

قلعه‌نویی ادامه داد: اصفهانیان یک مسابقه در بیاورد که در این چندساله اخیر تیم من از داوری سود برده باشد و نتیجه به نفع من شده باشد ولی تا دلتان بخواهد من مسابقاتی سراغ دارم که داوران نتیجه را برای تیم ما عوض کردند؛ همان اتفاقاتی که برای ذوب‌آهن رخ داد سال گذشته، امسال برای سپاهان رخ می‌دهد و نمی‌دانم مشکل آن‌ها چیست.

وی در مورد سیستم جدید جام‌حذفی مطرح کرد: نظر خاصی ندارد ولی اگر جدولی بود، بهتر بود؛ باید الگوبرداری از چیزهای خوب کنیم و محل فینال بسیار مهم است و جایی انتخاب شود که امکانات دارد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: خرمشهر و همه کسانی که 8 سال دفاع کردند، برای ما عزیز هستند ولی عزیزتر از فوتبال این است که امکانات رفاهی برای این شهر فراهم کنند و این شهر حتی آب آشامیدنی هم ندارد؛ خرمشهر را نگاه کنید و چیزی عوض نشده است و تنها صورت مساله را پاک کرده‌اند.

وی عنوان کرد: سوت وسط زمین بسیار تاثیر دارد و زمانی که در یک هیچ مقابل تراکتورسازی پنالتی‌ات را نمی‌گیرند، در روحیه بازیکن هم اثر می‌گذارد؛ خیلی‌ها اعتراض می‌‌کنند و زمانی که فیلم بازی را می‌بیند و اشتباهات را می‌بینند، هیچ به روی خودشان نمی‌آورند.

قلعه‌نویی بیان کرد: از آذری و نمازی تشکر می‌کنم که در تمرینات آمدند و مسابقه خوبی را برگزار کردیم که به سود دو تیم هم بود.

وی در مورد چمن نقش‌جهان اظهار داشت: زمانی که چمن نقش‌جهان را نگاه می‌کنیم شبیه ومبلی لندن است ولی تا مسابقه در آن برگزار می‌شود کیفیت دیگری را نشان می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید