هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

سومین مدال دوومیدانی ایران در جاکارتا/ امیر مرادی در 1500 متر نقره ای شد

رقابت فینال دوی 1500 متر با مقام دوم و مدال نقره نماینده ایران به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مسابقات فینال دوی 1500 متر بازی‌های آسیایی در حالی به پایان رسید که امیر مرادی با دوندگان عراق، قطر، ژاپن، بحرین،هند، کره جنوبی، قرقیزستان و چین به رقابت پرداخت. سه کشور هند، قطر و بحرین با دو نماینده در این مسابقه شرکت کرده بودند.

مرادی که بهترین رکوردش 3:46:93 دقیقه بود، در حالی مسابقه را آغاز کرد که در ابتدای مسابقه در رده سوم دوندگان قرار گرفت. وی در فاصله دو دور مانده به مسابقه چهارمین دونده مسابقه بود و در فاصله یک دور مانده به پایان، خود را به رتبه سوم رساند. او در دور آخر شتاب گرفت و نماینده چین را پشت سر گذاشت تا بعد از جینسون جانسون هندی نایب قهرمان مسابقه شود.

مرادی با زمان 3:45:62 دقیقه بهترین رکورد فصل خود را به جای گذاشت و مدال نقره بازی‌های آسیایی را برای ایران به ارمغان آورد.

مرادی: مدالم را به مردم شریف ایران تقدیم می‌کنم/از برادرم نهایت تشکر را دارم

امیر مرادی دونده ملی پوش در فینال ماده ۱۵۰۰ متر بازیهای آسیایی جارکاتا به مقام ارزشمند نایب قهرمانی رسید و پس از کسب مدال نقره گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مقام دوم را کسب کنم. رقابت خیلی سنگین بود و این مدال را تقدیم می کنم به تمام مردم شریف ایران بخصوص همشهریان محترمم در استان چهارمحال بختیاری که  به من انرژی مثبت دادند.

وی در ادامه گفت: سیصد متر پایانی فینال ۱۵۰۰ متر از سرعت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه با جایگری خوبی که داشتم   توانستم عنوان دومی را بدست آورم.ضمنا از برادرم ،سجاد مرادی مربی خوبم نهایت تشکر را دارم . اگر او نبود نمی توانستم در جایگاه کنونی قرار بگیرم و در آسیا مدال بگیرم.

مرادی در پایان گفت؛ از همه کسانی که من را حمایت کردند تشکر ویژه می کنم بخصوص از آقای کیهانی رییس محترم فدراسیون دوومیدانی که بسیار زحمت کشیدند. از خانواده عزیرم هم ممنونم که همیشه حامی من بوده اند.

دیدگاه تان را بنویسید