نتایج روز یازدهم کاروان ایران در بازی های آسیایی/

صعود بسکتبالیست ها و والیبالیست ها به فینال در روز بدون طلای ایران+ تصاویر

کاروان ایران در روز یازدهم بازی های آسیایی در 13 رشته رقابت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در دوازدهمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی ورزشکاران ایران در رشته های قایقرانی، اسکواش، شیرجه، دوومیدانی، جودو، کوراش، سپک تاکرا، بسکتبال، واترپلو، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، والیبال و سوارکاری رقابت می کنند.

والیبال

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی قاطعانه برابر قطر به دیدار پایانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی راه یافت و حریف کره جنوبی شد.

بسکتبال

تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران در دیدار نیمه نهایی بازی‌های آسیایی با قدرت کره جنوبی را 80 بر 68 شکست داد و برای دومین بار پیاپی به فینال این رویداد مهم رسید.

پینگ پنگ

دور دوم جدول انفرادی پینگ پنگ بازی های آسیایی۲۰۱۸ برگزارشد و نوشاد عالمیان به عنوان دومین نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. نوشاد (رنکینگ ۷۸ جهان) پس از استراحت در دور اول، برابر نگویین تو از ویتنام (رنکینگ ۲۳۰) قرار گرفت که با نتیجه ۴ بر صفر  (۱۱-۹، ۱۱-۸، ۱۱-۹ و ۱۱-۹ )به پیروزی رسید. پیش از این نیما عالمیان موفق به شکست نماینده مالزی شده بود.  به این ترتیب برادران عالمیان فردا (جمعه) باید در مرحله یک هشتم نهایی باید به رقابت بپردازند. نیما عالمیان  با جین یودا از ژاپن (رنکینگ ۲۸ جهان) بازی دارد.

مهشید اشتری با شکست برابر نماینده کره شمالی از دور رقابت‌ها حذف شد.  اشتری ( رنکینگ 270جهان) در دور اول استراحت داشت و در دور دوم  برابر کیم سونگ ای (رنکینگ 45 جهان) از کره‌شمالی به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر (8-11، 5-11 ، 7-11 و 10-12) شکست خورد.

قایقرانی

در فینال کایاک چهار نفره هزار متر مردان ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قویدل، علی آقامیرزایی و امین بوداغی به آب زد و با ثبت زمان ۱:۲۶.۲۱۷ به کار خود پایان داد و به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید.

در کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر زنان نیز هدیه کاظمی نماینده ایران در این بخش به آب زد و کارش را با ثبت زمان ۲:۰۲.۲۸۰ تمام کرد و به مدال نقره رسید.

هم چنین در کانو تک‌نفره هزارمتر مردان محمدنبی رضایی نماینده ایران بود و با ثبت زمان ۴:۰۶.۴۳۴ به کار خود پایان داد و به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید.

کانو دو نفره ٥٠٠ متر بانوان ایران نیز با ترکیب آتنا رئوفی و فاطمه کرمجانی در مصاف با حریفان خود از رسیدن به مدال بازماندند و با ثبت زمان ٢:١٠.٤٠٨ به مقام هفتم رسیدند.

در کایاک دو نفره هزارمتر مردان ایران با ترکیب امین بوداغی و علی آقامیرزایی با ثبت زمان ۳:۳۵.۳۳۹ به پایان رساند و در نهایت ششم شد. 

در کانو کانادایی دو نفره هزار متر ایران نیز با ترکیب شاهو ناصری و علی اجاقی به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان با ثبت زمان  ۳:۴۹.۲۶۵ در رده چهارم قرار گرفتند.

 

 

بازی های آسیایی - قایقرانی

بازی های آسیایی - قایقرانی

بازی های آسیایی - قایقرانی

بازی های آسیایی - قایقرانی

بازی های آسیایی - قایقرانی

 

کوراش

دوازدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز( پنج شنبه) آغاز شده است که در سومین و آخرین روز از رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی جاکارتا، قاسم احدی نماینده  وزن منهای 90 کیلوگرم تیم ملی کوراش کشورمان به مصاف "امام اف" از ازبکستان رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

زهرا باقری در وزن منهای 78 کیلو گرم بانوان به مصاف حریف خود از کشور ترکمنستان رفت و با شکست نماینده کوراش ترکمنستان به دور بعدی مسابقات راه یافت.او در این مرحله با نتیجه 2 بر یک برابر حریف از مغولستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

محمد ملک محمدی در وزن 90- کیلوگرم به مصاف نماینده افغانستان  رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد. ملک محمدی که معتقد بود ناداوری صورت گرفته به نشانه اعتراض دقایقی را در وسط تاتامی نشست و بعد از اعتراض به رای داوران با گریه تاتامی را ترک کرد.

 

 

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

 

واترپلو

تیم ملی ایران با نتیجه ۱۵ بر ۷عربستان را شکست داد و به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ صعود کرد.

 

واترپلو

واترپلو

واترپلو

واترپلو

واترپلو

 

دوچرخه سواری

رقابت ماده اومنیوم دوچرخه سواری پیست بازی های آسیایی۲۰۱۸ برگزار شد و ایران در این ماده هم نتوانست صاحب مدال شود. محمد گنج خانلو نماینده ایران در پایان رقابت ماده اومنیوم ۱۰۸ امتیاز کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. رکابزنان ژاپن، هنگ کنگ و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند. اومنیوم در پنج ماده اسکرچ، تمپو، دور حذفی و دور امتیازی برگزار شد که مجموع امتیازات آن جایگاه ورزشکار را در اومنیوم مشخص کرد.

 نتایج نماینده ایران در این ماده ها به شرح زیر است:

اسکرچ: مقام اول، ۴۰ امتیاز

تمپو: مقام نهم، ۲۴ امتیاز

دور حذفی: مقام چهارم، ۳۴ امتیاز

دور امتیازی : مقام ششم، ۱۰امتیاز

 

جودو

در ادامه روز دوم جودو بازی‌های آسیایی سعید ملایی در وزن ۸۱-   در فینال، به مصاف دیدار خمزه از قزاقستان رفت و در حالی که از نظر امتیازی جلو بود با رای داور سومین خطایش را گرفت و بازنده شد و به مدال نقره رسید. ملایی دور نخست استراحت کرد و در مراحل بعد به ترتیب با جودوکارانی از اندونزی، چین و کره جنوبی مبارزه کرد و به برتری رسید. محمد محمدی بریمانلو ( وزن ۷۳- ) دیگر جودوکار ایران در مرحله شانس مجدد نماینده کره شمالی را ایپون کرد و به مدال برنز دست یافت.

در روز دوم جودو بازی‌های آسیایی و در بخش بانوان،  ایران دو نماینده داشت که  هر دو برابر رقبایشان شکست خوردند.در وزن ۷۰- کیلوگرم دنیا آقایی برابر حریفی از چین به روی تاتامی رفت و خیلی زود ضربه فنی و حذف شد.

همچنین مبینا عزیزی در وزن ۵۷- کیلو گرم به مصاف نماینده چین رفت که او نیز شکست خورد و نتیجه را به حریف واگذار کرد و حذف شد.

 

جودو

 

جودو

جودو

جودو

جودو

جودو

 

سپک تاکرا

تیم‌ ‌ملی سپک تاکرا در بخش کواد چهار نفره در سومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مصاف نپال رفت و با نتیجه‌ ۲ بر صفر پیروز شد. این تیم پیش از این مقابل پاکستان نیز به برتری رسیده و مقابل ویتنام شکست خورده بود. این تیم باید فردا (جمعه) در ساعت ۸.۳۰ به وقت تهران به مصاف سنگاپور برود

 

 

سپک تاکرا

سپک تاکرا

سپک تاکرا

 

شیرجه

مجتبی ولی پور شیرجه رو آذری ایران صبح امروز(پنج شنبه) در ماده شیجه تخته یک متر به رقابت با حریفان پرداخت و پس از ثبت امتیاز ۳۰۲.۹۰ قرار گرفتن در رده نهم دور مقدماتی راهی فینال شد.

 

شیرجه

شیرجه

شیرجه

 

سوارکاری

در پایان مسابقات پرش با اسب بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، داود پوررضایی، سوارکار ایرانی با ۴۳.۶۴ خطا در رده بیستم ایستاد. او در راند اول با ۳۵.۶۴ خطا در رده بیست و ششم ایستاده بود.

 

سوارکاری

سوارکاری

سوارکاری

سوارکاری

سوارکاری

دیدگاه تان را بنویسید