تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌های انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر

مدیر انتشارات انقلاب اسلامی گفت: ما در انتشاراتمان به مناسبت ایام دهه فجر تمام کتاب‌ها را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد‌علی قندهاری‌نیا، مدیر انتشارات انقلاب اسلامی با اعلام این خبر که ما به مناسبت ایام دهه فجر تمام کتاب‌های انتشارات را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کنیم، گفت: به صورت خاص هر روز یک کتاب را با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانیم. بنایمان این بود که تخفیفات داده شده بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن باشد، ولی به دلیل اختلالات فنی، تخفیفات کتاب تا ۲۴ بهمن ادامه دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ قندهاری‌نیا جدیدترین عنوان کتاب این مجموعه را «درآمدی بر هویت ملی» در اندیشه حضرت آیت الله خامنه‌ای نامید و گفت: هفته آینده این کتاب به قلم عباسعلی رهبر رونمایی خواهد شد. در خلاصه کتاب آمده است: هر مجموعه‌ی انسانی به یک هویّت جمعی احتیاج دارد و باید احساس اجتماع و همبستگی و هویّت جمعی کند. در کشور‌های دنیا معمولاً روی مفهوم ملّیّت تکیه می‌کنند. بعضی جا‌ها هم روی قومیّت تکیه می‌کنند. ملّیّت چیست؟ یک هویّت جمعی است که با برخورداری از آن، هر کشور می‌تواند از همه‌ی امکانات خود برای پیشرفت و موفّقیّت استفاده کند. یکی از کار‌های بزرگ انقلاب اسلامی همین است که یک هویّتی برای ملّت تعریف کرد و بر آن پافشاری کرد.

مدیر انتشارات انقلاب اسلامی عنوان کتاب‌های مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی را برشمارد و گفت: این کتاب‌ها شامل «خون دلی که لعل شد» خاطرات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از زندان و تبعید در دوران مبارزات انقلاب اسلامی است، کتاب «مجسمه» با عنوان سابق «شب ظلمانی شاهنشاهی» به روایت حضرت خامنه‌ای، «متولد چهل و دو» خاطرات مرحوم حاج علی آقا شمقدری، «آقای ایرانشهر» روایتی از خاطرات حضور حضرت آقا در دوران تبعید به ایرانشهر، کتاب «جهاد تبیین» در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، روایتی کوتاه از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برخی مفاهیم اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفتار‌هایی در باب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و از مجموعه‌ی ۴۰ جلدی ره‌نامه، چند جلد مرتبط مانند شهروند تراز انقلاب اسلامی؛ اسلام ناب، اسلام آمریکایی؛ آزادی و استقلال؛ انقلاب اسلامی و دشمن شناسی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید