رقابت رضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب

نگاهی به آمار برنامه‌های اخیر سیما در تلوبیون، نشان می‌دهد «پانتولیگ» با اختلاف در صدر پربیننده‌ترین برنامه‌های سرگرمی‌محور در حال پخش تلویزیون در این پلتفرم قرار دارد و پس از آن برنامه‌های «بگو بخند» و «جام آرزوها» قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بر اساس آمار تعداد بازدید برنامه‌های تلویزیونی در تلوبیون، در حالی که بازگشت چهره‌های شناخته‌شده به برنامه‌های تلویزیونی در دستور کار سازندگان برنامه‌ها قرار گرفته است اما در میان برنامه‌های در حال پخش این روزها، در مجموع فقط سه برنامه، در هر قسمت به صورت میانگین بیش از ۲ هزار بازدید جذب می‌کنند؛ اتفاقی که نشان از توفیق نیافتن اغلب این برنامه‌ها در جلب نظر مخاطب عام دارد.

ایسنا نوشت؛ در این گزارش به علت آنکه میزان بازدید برنامه‌های سیما در تلوبیون پس از گذشت چند روز افزایش پیدا می‌کند، تنها قسمت‌هایی از این برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفته که در روزهای گذشته از بهمن‌ ماه پخش شده است.

مسابقه جدید «پانتولیگ» که از آخر هفته گذشته با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه ۳ رفت و تاکنون تنها یک قسمت آن پخش شده، در همان تک قسمت ۱۱ هزار بازدید در تلوبیون به دست آورده که از اغلب برنامه‌های سرگرمی‌محور این روزهای سیما بالاتر است و با آن‌ها اختلاف چشمگیری دارد.

دومین آمار بازدید میانگین در برنامه‌های سرگرمی‌محور، به فصل دوم مسابقه «بگو بخند» شبکه نسیم با اجرای عبدالله روا بازمی‌گردد که از شب یلدا پخش شد. این برنامه در ۶ قسمت پخش‌شده از ابتدای بهمن‌ماه، به ازای هر قسمت، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ بازدید دارد.

برنامه جدید «جام آرزوها» با اجرای پژمان بازغی نیز که پس از یکی دو بار تعویق، از هفته آخر دی‌ماه بالأخره به آنتن شبکه نسیم رسید، در ۹ قسمت پخش‌شده در بهمن‌ماه، به حدود ۲ هزار بازدید به ازای هر قسمت رسیده است.

برنامه «سیدخندان» با اجرای محمدرضا شهبازی که از اواخر آبان‌ماه روی آنتن شبکه دو رفت، در تک قسمت پخش‌شده بهمن‌ماه، بیش از هزار بازدید دارد.

برنامه جدید «برمودا» محصول شبکه نسیم که برای نخستین بار، از ۳۰ دی‌ماه پای کامران نجف‌زاده خبرنگار سابق خبرگزاری صداوسیما را به اجرای یک برنامه سیما باز کرد، در سه قسمت از پنج قسمت پخش‌شده بهمن‌ماه، به صورت میانگین، بیش از ۸۰۰ بازدید در هر قسمت دارد.

«اعجوبه‌ها» با اجرای حامد سلطانی در ۵ قسمتی از آن که در بهمن‌ماه از شبکه سه پخش شده، به صورت میانگین ۵۲۸ بازدید در هر قسمت داشته است.

رئالیتی‌شوی «کتاب قانون» ساخته سعید ابوطالب که از نیمه دی‌ماه در شبکه یک پخش شد، میانگین بازدید ۴۲۱ را برای هر قسمت پخش‌شده در بهمن‌ماه داراست.

برنامه «مداربسته» با اجرای حسین رفیعی و محمد شعبان‌پور که از اول آبان‌ماه به آنتن شبکه ۲ رسید، میانگین ۱۵۳ بازدید را به ازای سه قسمت پخش‌شده در بهمن‌ماه، ثبت کرده است.

برنامه جدید «شکوفا» با اجرای امین زندگانی که از اوایل دی‌ماه روی آنتن شبکه یک رفت، در دو قسمت پخش‌شده در بهمن‌ماه، بازدید میانگین ۱۹۴ را ثبت کرده است.

مسابقه جدید «شصتادیا» محصول شبکه دو که از اواخر دی‌ماه به آنتن رسید، طی چهار قسمتی که از آن در بهمن‌ماه پخش شد، به شکل میانگین ۱۹۳ بازدید دارد.

فصل جدید برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی که از نیمه دی‌ماه روی آنتن شبکه دو رفت، در دو قسمتی از آن که در بهمن‌ماه پخش شد، به صورت میانگین ۱۳۷ بازدید در هر قسمت دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید