وقتی همه عوامل یک سریال به وبا مبتلا شدند!

تهیه کننده سریال «بیست‌کووید» با اشاره به چالش‌های ساخت این سریال بیان کرد که در طول ساخت مجموعه، اکثر عوامل به بیماری وبا مبتلا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ابوالفضل حاجتمند تهیه‌کننده سریال «بیست‌کووید» که از شب گذشته ۲۳ دی ماه پخش آن از شبکه سه سیما آغاز شده است، درباره شرایط تولید این سریال بیان کرد: گروهی که برای تولید سریال «بیست‌کووید» همراه ما شدند، تقریباً ۱۰۰ نفر بودند که در دشوارترین شرایط ممکن تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا این سریال به آنتن تلویزیون برسد.

مهر نوشت؛ وی افزود: در پروسه تولید این سریال، برای تصویربرداری قسمت‌هایی، باید در روستایی می‌ماندیم. در وضعیتی که کار باید هرچه سریع‌تر آماده می‌شد، تقریباً همه بچه‌های این سریال در آن روستا، دچار بیماری وبا شدند. من و کارگردان مجموعه هم جزو آنها بودیم. با این همه باتوجه به اینکه پخش کار نزدیک بود و باید کار را می‌رساندیم، همزمان با دست و پنجه نرم کردن با بیماری وبا، کار خود را انجام می‌دادیم.

چالش‌های سریال «بیست‌کووید»/ وقتی همه عوامل به وبا مبتلا شدند

این تهیه‌کننده تلویزیون در ادامه بیان کرد: شاید بتوان گفت تنها دلیلی که توانستیم آن شرایط را از سر بگذرانیم و به پخش برسیم، عشقی بود که تک‌تک عوامل به این کار داشتند. همگی با جان و دل کار می‌کردند تا این مجموعه به سرانجام برسد و با پخش آن حداقل لبخند کوچکی روی لب‌های مردم بیاوریم.

حاجتمند در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به فضای شیرین این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: در دشوارترین شرایط موجود، تلاش کردیم در کنار فضای طنزی که کار دارد، پاندمی کرونا را تاریخ‌نگاری کنیم. تصویر کردن این واقعه که مردم ما در کنار یکدیگر آن را از سر گذرانده‌اند، اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا یادآوری خوبی است که سبب می‌شود تا قدر سلامتی خود را بدانیم.

چالش‌های سریال «بیست‌کووید»/ وقتی همه عوامل به وبا مبتلا شدند

وی در پایان بیان کرد: شاید در این شرایط، تماشای این مجموعه کمی از رنج و مشقتی را که بخشی از مردم در دوران کرونا با آن مواجه بودند، کاهش دهد. در پایان امیدوارم که نتیجه تلاش ما مورد قبول واقع افتد و مخاطبان از سریال «بیست‌کووید» استقبال خوبی کنند.

علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، جواد سلطانی، بهار نوحیان، صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد، علی ذکریایی، محمد دلگشا، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، بهار داورزنی، سعید ولی‌زاده، ابتسلام بغلانی، مرتضی شریف، یاسر حمزه، سارا سراجی، مرجان علوی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این سریال که محصول سیما فیلم است، می‌توان به حمید برزگر نویسنده، علی گورانی تدوینگر، محمدحسین غفرانی مدیر تولید، حدیث حاذقی مدیر برنامه‌ریزی، امیر جاودانی زرین، احمد صمیمی دستیار اول کارگردان، یوسف سبحانی مدیر فیلمبرداری، علی سنگین طراح صحنه و لباس، امیر ترابی طراح چهره‌پرداز، محمد روح الامین طراح لوگو، محسن طیبی بجستانی مدیر صدابرداری، محمدحسین ابراهیمی طراحی و ترکیب صدا، آرش بادپا موسیقی، طراح جلوه‌های بصری حسن پیله ور، مرضیه طبیجی منشی صحنه، مجتبی علی‌دوست عکاس اشاره کرد.

دیدگاه تان را بنویسید