روایت بازیگر مسیحی-آشوری از حضور در سریال «ترور»

نانت تومه گفت: ساخت سریال «ترور» برای مخاطبان تأثیرگذار است چراکه اطلاعات روز و پرونده‌های واقعی برای بیننده جذاب است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مینی سریال «ترور» از تولیدات «مرکز سیما فیلم» روایتگر ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان را به تصویر می‌کشد و اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را مطرح می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ این مینی سریال تولید «مرکز سیمافیلم» است که با مشارکت موسسه اندیشه شهید آوینی در ۸ قسمت تهیه شده و روز‌های پنج شنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۱ از شبکه «یک سیما» به روی آنتن می‌رود.

فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، یدالله شادمانی، با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر مسیحی- آشوری) از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

نانت تومه بازیگر دهه شصتی (بازیگر مسیحی- آشوری) است و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده و سپس فعالیت خود را با سریال مانکن در سال ۱۳۹۷ شروع کرد و این شب‌ها بازی او را در سریال ترور شاهد هستیم.

نانت تومه در خصوص دلیل انتخاب نقشش گفت: بعداز سال‌ها تلاش در زمینه تئاتر و نقش کوتاهی که در سریال مانکن داشتم، این نقش بهترین موقعیت و حضور در یک تجربه بلند بود. ساخت سریال ترور برای مخاطبان تأثیر گذار است چراکه از لحاظ اطلاعات روز و پرونده‌های واقعی برای بیننده جذاب است.

وی در خصوص چالش این نقش توضیح داد: شناخت رفتار، برخورد و حتی نوع کلام و طرز تفکر یک تروریست و همزمان بیان احساسات و داشتن عشق واهی به کسی که بازیچه هدف بود از چالش‌های بازی در سریال ترور بود.

تومه درباره تجربه کار عنوان کرد: تجربه بسیار عالی بود، چون انرژی خیلی خوب و قوی در دل تک تک اعضای گروه بود، و همه دست به دست هم دادن و زحمت کشیدند تا این پروژه به نحو احسنت به سرانجام برسد.

وی افزود: بعد از پخش سریال واکنش‌های خوبی از مردم دریافت می‌کنم، بیشتر در مورد نحوه قبولی تست و ورود به این پروژه از من سوال می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید