چرا برخی سلبریتی ها از امضا دادن به طرفدارانشان با خودکار آبی امتناع می کنند؟

یک ویدیوی به ظاهر معمولی از امضای یک سلبریتی به تازگی به بحثی داغ در رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روزیاتو نوشت: در این ویدیو، کلر فوی از امضا دادن با خودکار آبی بدون ذکر هیچ دلیلی خودداری می‌کند. این اقدام او، بحث‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته و پاسخ به آن نه‌تنها برای افراد مشهور، بلکه برای طرفداران هم مفید است.

این ویدیو، بازیگر ۳۹ ساله بریتانیایی را نشان می‌دهد که بیشتر به خاطر بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در سریال درام نتفلیکسی تاج (The Crown) شناخته می‌شود.

کلر در این ویدیو که به تازگی منتشرشده، یک کار کاملاً عادی برای همه افراد مشهور انجام داده و به طرفدارانش امضا می‌دهد. اما جزئیات این ویدیو در اینترنت وایرال شده و بسیاری از مردم را متحیر کرده است.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی تیک‌تاک، شخصی به فوی یک تکه کاغذ و یک خودکار آبی می‌دهد تا از او امضا بگیرد. اما این بازیگر زن می‌گوید: «من با خودکار آبی کار نمی‌کنم.»

مرد طرفدار ظاهراً از پاسخ او گیج شده و فوی مجدداً پاسخ خود را برای او تکرار می‌کند. سپس شخص دیگری که یک خودکار سیاه در دست دارد، به بازیگر نزدیک می‌شود و نزدیک آن‌ها می‌ایستد تا بتواند از فوی امضا بگیرد.

چرا برخی سلبریتی ها از امضا دادن به طرفدارانشان با خودکار آبی امتناع می کنند؟

در بخش کامنت‌های کلیپ، بینندگان می‌پرسیدند که چرا این بازیگر حتی از لمس خودکار آبی خودداری کرده است.

این واقعاً عجیب است! دلیل استفاده نکردن از خودکار آبی چه می‌تواند باشد؟

سپس کاربر دیگری گفت که آن‌ها باید بدانند که چرا این سلبریتی با خودکار آبی امضا نمی‌دهد. حتی برخی از مردم فکر می‌کردند که این تنها کار بی‌ادبانه یک هنرپیشه است که نمی‌خواهد به یک نفر امضا دهد، اما این کار را برای یک طرفدار دیگر انجام می‌دهد.

بسیاری از کاربران شروع به متهم کردن این بازیگر به داشتن غرور بسیار زیاد کردند و مطمئن بودند که دلیل امضای او به رنگ سیاه روانی است.

چرا برخی سلبریتی ها از امضا دادن به طرفدارانشان با خودکار آبی امتناع می کنند؟

حتی برخی گفتند که این بازیگر بی ادب است. آن‌ها اصرار داشتند که مخالفت او بیشتر به دلیل عدم تمایلش برای فروش امضا بوده است. اما پس از آن، یک کاربر وضعیت را کاملاً روشن کرد. به نظر علت اصلی این کار، ربطی به نگرش شخصی کلر به طرفدارانش ارتباطی ندارد.

خبرنگاران برای اظهار نظر با فوی تماس گرفته‌اند. حتی معلوم شد که او تنها فرد مشهوری نیست که با جوهر آبی امضا نمی‌کند.

منطقی بودن دلیل چنین رفتاری بسیاری از مردم را شگفت‌زده کرده است.

یکی از کاربران در بخش کامنت‌ها علت اصلی این کار را توضیح داده و بیش از ۱۰ هزار نفر نظر او را لایک کرده‌اند. دلیل اصلی رفتار کلر این بوده که به بسیاری از افراد مشهور و ورزشکاران آموزش داده می‌شود که با جوهر آبی امضا نکنند. زیرا می‌توان آن را به راحتی اسکن کرد و ممکن است که امضا روی چیزهای دیگری جعل و سپس فروخته شود.

کاربر دیگری توضیحات بیشتری ارائه کرده و توضیح داده که چرا امضا کردن با جوهر آبی بسیار ناامن است. جوهر آبی به افراد امکان می‌دهد تا امضاها را به راحتی به موارد دیگر منتقل کنند و به همین دلیل است که جوهر سیاه برای استفاده ایمن‌تر است.

دلیل این کار با جزئیات بیشتری در اینستاگرام فاش شده است. یک نفر توضیح داد که امضاهایی با خودکار رنگی در وب‌سایت‌هایی مانند ای‌بی و غیره به قیمت بیشتری فروخته می‌شوند. برخی از افراد مشهور نمی‌خواهند از بازار ثانویه یا بهره‌برداری از برند خود حمایت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید