سیلوستر استالونه، چهره‌ کلیدی جشنواره فیلم تورنتو

با انتخاب سیلوستر استالونه نماد اکشن هالیوود در برنامه «در گفت‌وگو با ...» وی چهره کلیدی جشنواره تورنتو ۲۰۲۳ خوانده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، برگزارکنندگان جشنواره تورنتو روز دوشنبه خبر دادند که سیلوستر استالونه قرار است امسال در این جشنواره در برنامه «در گفت‌وگو با …» شرکت و با توجه به نقش اصلی‌اش در ساخته شدن «راکی» ‌و «رمبو» یعنی به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان درباره حرفه طولانی خود در هالیوود صحبت کند.

هم‌زمان با حضور این نماد اکشن جهانی و صحبت درباره یک عمر فعالیت هنری وی - همان طور که پیشتر گفته شد - فیلم «اسلای» مستندی درباره حرفه استالونه که توسط تام زیمنی برای نتفلیکس ساخته شده پایان‌بخش جشنواره در روز ۱۶ سپتامبر خواهد بود.

استالونه به‌عنوان نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم‌هایی مانند «راکی»، اسپین‌آف‌های «کرید»، «یک بار مصرف‌ها»، «مرد خرابکار»، «صخره‌نورد» و «سرزمین پلیس» شناخته می‌شود.

این بازیگر که در دهه ۹۰ هم در تلویزیون حضوری هر چند اندک داشت، حالا بخش حضور تلویزیونی‌اش را هم جدی کرده و از سال پیش تاکنون در سریال درام «پادشاه تالسا» در نقش دوایت مانفردی در جدیدترین مجموعه تیلور شریدان، خالق «یلواستون» بازی می‌کند.

«اسلای» در حالی که متعلق به نتفلیکس است اما فیلمی مستند است که در بحث اعتصاب انجمن بازیگران جا نمی‌گیرد و نیاز به توافقنامه برای نمایش ندارد، بنابراین ستاره هالیوود می‌تواند روی فرش قرمز تورنتو راه برود و در برنامه گفت‌وگو هم شرکت کند.

استالونه در تلویزیون همچنین در نقش اصلی رآلیتی شوی «واقعیت خانوادگی» برای پارامونت پلاس با عنوان «خانواده استالونه» شرکت کرد. به تازگی پخش قسمت هشتم این برنامه که زندگی خانوادگی او را تصویر می‌کند به پایان رسیده و ساخت آن برای فصل دوم تمدید شده است.

جشنواره فیلم تورنتو که از ۷ تا ۱۷ سپتامبر برگزار می‌شود، پیش از این اعلام کرد که آخرین فیلم اسطوره انیمه ژاپنی هایائو میازاکی با عنوان «پسر و مرغ‌ماهی‌خوار» افتتاح کننده چهل و هشتمین دوره آن خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید