شکایت از کمپانی برادران وارنر برای نپرداختن سهم بازیگر

بازیگر فیلم «راهبه» از برادران وارنر به دلیل نقض قرارداد بر سر درآمد حاصل از فروش کالاهای مربوط به فیلم شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، بانی آرونز بازیگر فیلم «راهبه» می‌گوید مشکوک است که استودیو برادران وارنر مقدار واقعی درآمد حاصل از فروش کالاهای مربوط به فیلم را اعلام نمی‌کند.

به همین دلیل کمپانی برادران وارنر دیسکاوری متهم شده که سهم بانی آرونز از درآمد تجاری حاصل از بازی وی در نقش شیطان در فیلم «جن‌گیر» را درست اعلام و پرداخت نکرده است.

بر اساس این شکایت این بازیگر برای بازی در فیلم «راهبه» که با بودجه ۲۲ میلیون دلاری ساخته شده و بیش از ۳۶۵ میلیون دلار فروش کرد، تنها ۷۱۵۰۰ دلار دستمزد دریافت کرد. قرارداد او شامل یک مبلغ ۱۷۵ هزار دلاری مربوط به چگونگی عملکرد فیلم در باکس آفیس به اضافه سهمی از سود حاصل از کالاهایی است که با توجه به شخصیت وی در بازار ارایه می‌شود.

در شکایت آمده برادران وارنر به جای حسابرسی و محاسبه شفاف، میزان واقعی سهم واقعی خانم آرونز از درآمدهای تجاری را پنهان می‌کند و به سوء‌استفاده از وی ادامه می‌دهد.

در این شکایت آمده که طبق قرارداد سهم دریافتی او به نسبت ۵% از ۵۰% دریافتی ناخالص از درآمد تجاری فیلم است.

در «راهبه» شخصیت شیطان با بازی آرونز برای اولین بار به دنباله «احضار» راه یافت و به یکی از فرانچایزهای آن بدل شد. مجموعه ای از کالاها شامل عروسک، جواهرات و پوستر هم بر مبنای این شخصیت خلق شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید