شوخی دختر بازیگر خبرساز شد

دختر ۱۱ ساله سارا پولی در شوخی با مادرش با نامه‌ای از جانب اسکار از وی خواست جایزه‌اش را پس بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهر نوشت: برای شوخی روز اول آوریل (مترادف با ۱۳ فروردین) طی نامه‌ای به سارا پولی که برای «زنان حرف می‌زنند» برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد گفته شد جایزه‌اش را پس بدهد تا به فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» داده شود.

اما اسکار سارا پولی در واقعیت توسط آکادمی لغو نشده بود و این نامه را دختر ۱۱ ساله این کارگردان و نویسنده برای مادرش ارسال کرده بود تا دروغ یکم آوریل را به جا آورد.

سارا پولی دیروز نامه‌ای را در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشتن آن را گردن دخترش ایو انداخت. این یادداشت که پیامی تایپ شده بود درخواست می‌کرد تا سارا پولی اسکارش را برگرداند تا به فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» که برنده اصلی بود پس داده شود. نامه با نام دیوید روبین رییس آکادمی اسکار امضا شده بود.

در این نامه گفته شده به شما یک هفته دیگر فرصت می‌دهیم تا از داشتن جایزه‌تان در خانه لذت ببرید اما پس از آن باید جایزه اسکار را به لس‌آنجلس پست کنید.

در این نامه همچنین به ماجرای سال ۲۰۱۷ که در آن «لالالند» به اشتباه به عنوان برنده بهترین فیلم به جای «مهتاب» خوانده شد اشاره شده و نوشته شده که در شب اهدای اسکار متوجه این اشتباه شدیم اما نمی‌خواستیم ماجرای «مهتاب» تکرار شود و از آنجا که شهروندان تورنتو احتمالاً بسیار عصابی می‌شوند، نمی‌خواهیم این اخبار به صورت رسمی منتشر شود.

پولی توضیح نداده که چقدر این نامه را باور کرده و تنها نوشته: کاری که دختر ۱۱ ساله‌ام برای روز اول آوریل انجام داد.

در پاسخ به این توییتر ادوارد برگر که به عنوان نویسنده فیلمنامه «در جبهه غرب خبری نیست» در کنار لسلی پاترسون و ایان استوکل از نامزدهای دریافت این جایزه بود نوشته است: سارای عزیز برای صرفه‌جویی در هزینه‌های پست، آکادمی از من خواسته تا آدرسم را در اختیارت بگذارم تا بتوانی آن را به صورت مستقیم برای من بفرستی!

گرچه «در جبهه غربی خبری نیست» نتوانست در بخش فیلمنامه اسکار بگیرد اما از ۹ نامزدی اسکار ۴ تای آنها را برد.

سارا پولی که سال ۲۰۰۸ برای «دور از او» نامزدی اسکار را در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی کسب کرده بود، امسال این جایزه را دریافت کرد. وی که بازیگر نقش سارا در سریال «داستان‌های جزیره» بود سال ۲۰۱۱ با دیوید ساندومیرسکی استادیار دانشگاه حقوق ازدواج کرده و ۳ فرزند دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید