حجت اشرف‌زاده به آرزویش رسید

حجت اشرف زاده روزهای پایانی اسفند برای اولین بار در زادگاه خود نیشابور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حجت اشرف‌زاده از خوانندگان شناخته شده موسیقی کشورمان که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی را در حوزه های موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ داشته روز پنجشنبه بیستم اسفند ماه برای اولین بار در زادگاه خود نیشابور کنسرتی را برگزار خواهد کرد.

این کنسرت که احتمال تمدید آن هم وجود دارد روز پنجشنبه بیستم اسفند ساعت ۱۸ و ۲۰ با قیمت بلیت ۲۸۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در سالن فرهنگسرای سیمرغ شهر نیشابور میزبان مخاطبان موسیقی است.

حجت اشرف‌زاده که طی سال های گذشته موفق به برگزاری کنسرت در زادگاه خود نشده بود، و همواره در اجراهای زنده‌اش از علاقه مندی برای کنسرت در نیشابور سخن می‌گفت، با انتشار متنی توضیح داده است: این آرزوی سالیان سال من بوده که در شهر خودم نیشابور اجرا داشته باشم. برایتان از عشق بخوانم تا زمان کوتاهی با عاشقانه ها کنار هم باشیم. دوستانم تلاش کردند تا این امر اتفاق بیفتد و من به ارزویم برسم. خواندن از عشق برای شما»

حجت اشرف‌زاده از جمله خوانندگانی است که طی سال های گذشته موسیقی را با آشنایی لحن ها و آوازهای موسیقی ایرانی ابتدا نزد پدرش و پس از آن در کنار رضا شاکری و حمیدرضا نوربخش به فراگیری خوانندگی پرداخت.

آلبوم های «شرح پریشانی»، «ماه و ماهی»، «بیابان جنون» و «خاتون» از جمله آثاری است که در کنار تولید تک آهنگ‌ها متعدد و برگزاری کنسرت‌ها از اشرف‌زاده پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید