شهرام عبدلی چه آرزویی برای بچه‌هایش داشت؟

مختار سائقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید شهرام عبدلی آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌ها و عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایرنا نوشت: مختار سائقی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در فقدان شهرام عبدلی، بازیگر تلویزیون و سینما گفت: «چیزی که شهرام را برای همکارانش عزیز می‌کرد این بود که غیرممکن بود سر کار راجع به خانواده‌اش، همسر و بچه‌هایش و آرزوهایی که برایشان داشت صحبت نکند.»

او افزود: «دوست داشتم بروم و راجع به آرزوهایش صحبت کنم. شهرام آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌هایش را ببیند، عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند. شهرام چیزی از دست نداد.»

سائقی همچنین درباره آرزوی شهرام عبدلی برای سینمای ایران گفت: «زخم داشت و در مورد سینما می‌گفت، هیچ چیز ما در سینما درست نیست. می‌گفت من کار می‌کنم اما هیچ چیزی سرجایش نیست.»

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، روز شنبه، ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. این بازیگر ۴۶ ساله برای بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد که با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

پیکر عبدلی عصر شنبه، ۶ اسفند با حضور مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان در صحن کوثر بارگاه منور رضوی و روز گذشته، یکشنبه، ۷ اسفند از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید