بردلی کوپر در فیلم اسپیلبرگ بازی می‌کند

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با بازی بردلی کوپر در نقش اصلی ساخته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «بولیت» عنوان فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ است که با بازی بردلی کوپر در نقش فرانک بولیت ساخته می‌شود.

مهر نوشت؛ این فیلم بر مبنای شخصیتی به نام فرانک بولیت ساخته می‌شود که پلیسی در سانفرانسیسکو است و در نسخه‌ای که به همین نام در سال ۱۹۶۸ ساخته شده استیو مک‌کویین در نقش وی بازی کرده بود.

جاش سینگر نویسنده فیلمنامه‌های «پست» و «اسپات‌لایت» در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است. برادران وارنر هم کمپانی سازنده فیلم خواهد بود.

گرچه تاکنون درباره جزییات داستان چیزی گفته نشده اما انتظار می‌رود فیلم با فیلمی که استیو مک‌کویین بازیگرش بود کاملاً متفاوت باشد.

کمپانی برادران ورانر سازنده «بولیت» در سال ۱۹۶۸ هم بود که با اقتباس از رمان «شاهد بی‌صدا» اثر رابرت ال. فیش که سال ۱۹۶۳ منتشر شد، به کارگردانی پیتر یتس ساخته شد.

در فیلم قبلی مک‌کویین در نقش کارآگاهی ظاهر شد که در مورد مرگ یک خبرچین که برای محافظت از او استخدام شده بود، تحقیق می‌کرد. این فیلم برای یکی از هیجان‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین تعقیب و گریزهای با ماشین در تاریخ سینما به یاد آورده می‌شود. مک‌کویین خودش در صحنه‌های خطرناک رانندگی با فورد موستانگ بازی کرده بود. «بولیت» به یک فیلم محبوب منتقدان و گیشه بدل شد و در حالی که با بودجه ۴ میلیون دلاری ساخته شده بود ۴۲ میلیون دلار فروش کرد و یک اسکار هم برد.

بردلی کوپر در این فیلم که هنوز عنوان رسمی ندارد، با اسپیلبرگ از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست. چاد مک‌کویین پسر استیو مک‌کویین و مالی مک‌کویین نوه وی هم تهیه‌کننده اجرایی فیلم هستند.

جدیدترین فیلم اسپیلبرگ با عنوان «فابلمن‌ها» فیلمی نیمه زندگینامه‌ای درباره بزرگ شدن به عنوان یک پسر عاشق سینما بود. این فیلم که از اوایل نوامبر راهی سینماها شد، جایزه فیلم منتخب مردم را از جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو دریافت کرد و آن را به یکی از فیلم‌های مهم رقابت‌های سینمایی امسال بدل کرد.

کوپر اکنون در حال انجام مرحله پس از تولید فیلم «مایسترو» یا «رهبر ارکستر» درباره زندگی لئونارد برنشتاین است که هم نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده‌اش بوده و هم در آن بازی کرده است. نتفلیکس این درام موسیقایی را سال ۲۰۲۳ اکران می‌کند. اسپیلبرگ تهیه کننده این فیلم بود و خود وی سال‌ها قصد ساخت آن را داشت و پس از تماشای اولین تجربه کارگردانی کوپر در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» وی را تشویق کرد کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید