کریس راک مجری نتفلیکس شد

کریس راک نخستین کمدینی خواهد بود که به صورت زنده در سرویس نمایش آنلاین نتفلیکس برنامه اجرا خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هنوز جزئیات کاملی از این برنامه اعلام نشده اما انتظار می‌رود که برنامه ویژه در اوایل سال ۲۰۲۳ در سراسر جهان پخش شود.

ایسنا نوشت؛ «راک» پیش از این در سال ۲۰۱۸ در فیلم کمدی «تامبورین» با نتفلیکس همکاری کرده بود، او همچنین در اوایل سال ۲۰۲۲ در جشنواره کمدی «نتفلیکس یک جوک است» در کنار «دیو چاپل» ظاهر شده بود.

«رابی پرا» ، معاون بخش استندآپ و کمدی نتفلیکس می گوید: «کریس راک یکی از نمادین ترین و مهم ترین صداهای کمدی نسل ما است. ما هیجان زده هستیم که کل جهان می تواند یک رویداد کمدی زنده از کریس راک را تجربه کند و بخشی از تاریخ نتفلیکس باشد. این یک لحظه فراموش نشدنی خواهد بود و ما بسیار مفتخریم که کریس این مشعل را حمل می کند».

این نخستین آزمایش مهم پخش زنده در نتفلیکس خواهد بود که به طور بالقوه راه را برای تعدادی از برنامه های دیگر آن برای پخش زنده باز می‌کند.

کریس راک» چند ماه پیش در جریان برگزاری یک اجرای استندآپ در آریزونا مدعی شد که پیشنهاد آکادمی اسکار را برای حضور به عنوان مجری در مراسم نود و پنجمین دوره این جوایز سینمایی نپذیرفته است و اجرای مراسم اسکار را به بازگشت به صحنه جرم تشبیه کرد.

«ویل اسمیت» در جریان برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۲ به دلیل شوخی کریس راک کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد تا یکی از خجالت‌آورترین صحنه‌ها در تاریخ جوایز اسکار رقم بخورد. «اسمیت» گرچه به صورت رسمی نسبت به رفتار خود عذرخواهی کرد و از عضویت در آکادمی استعفا داد اما آکادمی در نهایت او را به مدت ۱۰ سال از حضور در این رویداد محروم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید