رمان پرفروش نیویورک تایمز در نتفلیکس

«خوش شانس‌ترین دختر زنده» از تازه‌های نتفلیکس است که روز جمعه منتشر شد؛ فیلمی بر اساس رمان پرفروش نیویورک تایمز که جسیکا نول به عنوان نخستین اثر خود آن را در سال ۲۰۱۵ نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فیلم داستان زن جوانی با بازی میلا کونیس است که به دنبال مجموعه‌ای از وقایع هولناک در طول سال‌های نوجوانی‌اش، به دنبال ظهور و بازسازی مجدد خود در دوران بزرگسالی است. میلا کونیس که در سال ۲۰۱۰ بازی در کنار دنزل واشنگتن را در همان ابتدایی‌ترین سال‌های ورود خود به سینما تجربه کرد، این بار و در تازه‌ترین ساخته مایک بارکر در قامت یک نویسنده ظاهر می‌شود.

ایرنا نوشت؛ در این فیلم، فین ویتروک، اسکوت مک نیری، توماس باربوسکا، جنیفر بیلز و کانی بریتون ایفای نقش می‌کنند.

«خوش شانس‌ترین دختر زنده» پس از اکران در سینماهای منتخب آمریکا در روز ۳۰ سپتامبر، جمعه هفتم اکتبر به نتفلیکس آمد؛ این فیلم در مورد یک نویسنده موفق به نام آنی فنلی است که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. اما زمانی که کارگردان یک مستند جنایی از او دعوت می‌کند تا روایت خود از حادثه تکان‌دهنده‌ای که در نوجوانی در مدرسه معتبر برنتلی رخ داد را بازگو کند، آنی مجبور می‌شود با حقیقتی تاریک روبرو شود که زندگی او را که با دقت ساخته شده را تهدید می‌کند.

میلا با تجربه‌ای به نسبت موفق در کتاب الی به کارگردانی برادران هیوز در ۱۲ سال گذشته، با بازی در خوش شانس‌ترین دختر زنده تحسین منتقدان را به همراه داشته است.

مهم‌ترین نقش‌آفرینی میلا کونیس در فیلم‌های سینمایی در سال ۲۰۰۸ رخ داد، زمانی که در فیلم فراموش کردن سارا مارشال بازی کرد. از آن پس بود که در فیلم‌های مشهور دیگر به نقش‌آفرینی پرداخت که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به مکس پین، دوستی با مزایا، قوی سیاه، تد و از بزرگ و قدرتمند اشاره کرد.

کونیس به اینترتینمنت ویکلی گفته این فیلم شیرینی‌پز نیست و همه این فیلم را به یک شکل تجربه نمی‌کنند. بسیاری از مردم آن را دوست نداشتند، اما من خیلی سخت برای ماندن در آن جنگیدم. من واقعاً خوشحالم که در این مبارزه پیروز شدیم زیرا بسیار قدرتمند است.

 

دیدگاه تان را بنویسید