تاخیر یک هفته ای در اکران «شب طلایی» حاتمی کیا

فیلم سینمایی «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا با چند روز تاخیر از چهارشنبه‌ی هفته آینده اکران می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی سرتیپی - مدیر دفتر پخش فیلمیران - درباره تغییر برنامه اکران فیلم «شب طلایی» که پیش‌تر اعلام شده بود پس از پایان تعطیلی سینماها یعنی از پنج‌شنبه ۲۰ مرداد روی پرده می‌رود، گفت: با توجه به مهیا نشدن شرایط لازم برای اکران از جمله تهیه مواد تبلیغاتی این فیلم از هفته آینده و روز چهارشنبه (۲۶ مرداد) اکران خواهد شد.

ایسنا نوشت؛ «شب طلایی» که در جشنواره‌ی فجر سال قبل رونمایی شد، به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا ابتدا با نام «شمش طلا» تولید شد و بعد تغییر نام داد.

در این فیلم که نویسندگی آن هم برعهده حاتمی‌کیا پسر بوده، مریم سعادت، حسن معجونی، یکتاناصر، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، سوگل خلیق و سینا رازانی از جمله بازیگران هستند.

این فیلم به موضوع روابط پیچیده‌ی درون یک خانواده می‌پردازد که در دوران کرونا و در شب تولد مادربزرگ در یک خانه قدیمی با بحرانی جدی مواجه می‌ شوند.

اگرچه زمان اکران «شب طلایی» به تعویق افتاده، اما سینماها پس از پنج روز تعطیلی فعالیت خود را با اکران دو فیلم جدید از سرمی‌گیرند.

از امروز دو فیلم «کوزوو» و «دوزیست» روی پرده سینماها می‌روند.

«دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی است که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و برخلاف دیگر آثار سازنده‌اش که کمدی بودند، فیلمی اجتماعی است. این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره‌ فجر رونمایی شد و بازیگرانی همچون جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، مجید نوروزی، الهام اخوان و سعید پورصمیمی در آن بازی کرده‌اند.

فیلم «کوزوو» هم به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی یک کمدی اجتماعی است. این فیلم پاییز سال ۱۴۰۰ آماده نمایش شد و کورش تهامی، فرهاد آییش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی، سیاوش چراغی‌پور، مریم سعادت، بهرام ابراهیمی، بیوک میرزایی، امید روحانی، گوهر خیراندیش و بهناز جعفری بازیگران آن هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید