واکنش رییس صدا وسیما به کنار گذاشتن فردوسی پور و حادثه متروپل

رئیس صداوسیما به کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از تلویزیون واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در راستای برگزاری نشست‌های دانشجویی رییس سازمان صداوسیما، ظهر سه شنبه سوم خرداد ماه پیمان جبلی، با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه، دیدار و گفت و گو کرد.

جبلی، رئیس صداوسیما در واکنش به کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از تلویزیون گفت: مساله عادل فردوسی پور در دوره من اتفاق نیفتاد زیرا اگر بود تمام تلاشم را می‌کردم که ایشان نرود و از ظرفیت او حداکثر استفاده شود. میراث‌دار وضعیتی هستم که همه می‌خواهند من درستش کنم و با یک امضا همه چیز حل شود.

وی ادامه داد:‌ ما باید قدر سرمایه‌های خود را بدانیم ولی مطالبه دو طرفه است و فقط بحث اراده ما نیست و او هم باید قوانین این بازی تیمی را بپذیرد.

جبلی گفت: این مساله فقط درباره آقای فردوسی پور نیست اما اگر به شما بگویم یک چهره برای اجرای یک برنامه چندصد میلیون دستمزد می‌گیرد شما چه فکری نسبت به من می‌کنید که پول بیت‌المال را اینگونه خرج می‌کنیم؟

وی در پایان گفت: حال اگر به این افراد بی‌توجهی کنیم از صداوسیما می‌روند و بعد مردم خواستار حضور آن‌ها می‌شوند.

پیمان جبلی درباره حادثه مترو پل گفت: ما برای ما متروپل شبکه خبر را به خط کردیم از همه جا خواهش و تقاضا و جاهایی دستور بود که حتی یک ساعت و دو ساعت (به این موضوع بپردازید) و بس است دیگر.

وی ادامه داد:‌ ریزه‌کاری‌هایی دارد انعکاس اعتراض که اگر گاهی دور یک میز بنشینیم می‌توان درباره آن همفکری کرد. به نظر شما باید این اعتراض را انعکاس دهیم یا قبل از آن مطالبه را پیگیری کنیم.  وقتی به کف خیابان می‌رسد دیگر نمی‌توانید اجازه دهید مسائل ذهنی گفته شود. وقتی اعتراض کف خیابانی می‌شود خیلی مسئولیت سنگین می‌شود. زمانی اعتراض کف خیابانی به بکش بکش و شیشه شکستن می‌رسد ما این را چگونه باید پوشش دهیم؟

دیدگاه تان را بنویسید