نجم‌الدین شریعتی: صحبت از کناره‌گیری موقت و برکناری من نبوده است

نجم‌الدین شریعتی، مجری برنامه «سمت خدا» می‌گوید صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری او نبوده اســت و او این روزها «سمت خدا» را اجرا می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که در روزهـــای گذشته، اظهارنظر نجم‌الدین شریعتی در گفت‌وگوی ۳ هفته قبل با روزنامه «فرهیختگان» درباره توقف موقت اجرای برنامه «سمت خـدا» بـرای استراحت، یک بار دیگر وایرال شده بود،

خراسان نوشت؛ این مجری در این باره گفت: «اصل ماجرا این بود که قبل از ماه مبارک رمضان صحبت‌اش بود که بعد از «ماه من» یک، یا دو ماه استراحت کنم و به کارهای خودم برسم. بالاخره می‌دانید که ۱۵ سال است با افتخار برنامه «سمت خدا» را روی آنتن دارم و این برنامه هر روز به صورت زنده پخش می‌شود. من امسال احساس کردم شاید بعد از این سال‌ها، یک فاصله کوتاه برای استراحت لازم باشد. ضمن این که در ماه رمضان به خاطر فشردگی برنامه‌ها، فشار مضاعفی داشتم و این استراحت ضروری‌تر بـود. اصلا صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری نبوده اســت. در حالی این شایعه‌پراکنی‌ها اتفاق می‌افتد که من این روزها «سمت خدا» را اجرا می‌کنم و اگر روزی قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد حتما با مردم مطرح خواهم کرد. واقعا اتفاق خاصی نیست و با شبکه هم الحمدالله مشکلی نداریم.»

شریعتی درباره دوری خود از «سمت خــدا» گفته بود: «شاید دو، سه ماه بـشـود.» او همچنین از مخالفت‌ها بـا این تصمیم‌اش نیز پرده برداشته بـود: «دوســتــان مخالفت می‌کنند ولـــی من مـــصـــر هستم کـــه ایــــن اتــفــاق بیفتد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید