تهیه کننده "خوشنام" : مخاطبان را غافلگیر می کنیم

تهیه‌کننده سریال «خوشنام» گفت: داستان اصلی این سریال از قسمت سوم شروع می‌شود و غافلگیری‌هایی برای مخاطبان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی با حضور بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاجی‌عبدالهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر و رابعه مدنی این شب‌ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

ایسنا نوشت؛ احمد زالی درباره آخرین وضعیت تولید «خوشنام» اعلام کرد: «۲۰ قسمت از مجموعه «خوشنام» آماده است و تصویربرداری کلی کار طی ۱۰ روز آینده به پایان می‌رسد.» 

او ادامه داد: «در حال حاضر در لوکیشن باشگاه اسب‌سواری همچنان مشغول تصویربرداری هستیم و هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، امیر غفارمنش، امیر کربلایی‌زاده و علیرضا درویش از جمله بازیگرانی هستند که این روزها بیشتر مقابل دوربین هستند.» 

زالی درباره اینکه روند کلی تولید مجموعه در حال پخش «خوشنام» طی این مدت چگونه گذشت توضیح داد: «طبیعتا مشکلات مالی و عدم پرداخت اقساط همیشه پروژه‌های تلویزیونی را آزار می‌دهد که قطعا پروژه «خوشنام» هم مستثنی نبوده ولی حمایت هم می‌شود؛ یعنی آن‌طور نیست که بگویم اصلاً حمایت نمی‌شود. کلیت کار بد نبود، ضمن اینکه از طرفی ما درگیر بیماری هم بودیم و متاسفانه دوستانی از گروهمان درگیر کرونا شدند و کار برای مدتی تعطیل شد اما خدا را شکر به خیر گذشت و سریال را به موقع به پخش رساندیم.» 

تهیه‌کننده سریال طنز «خوشنام» همچنین خطاب به مخاطبان این سریال به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده گفت: «سریال «خوشنام» داستان متفاوتی دارد و از فضای آپارتمان‌نشینی به دور است؛ ضمن اینکه داستان با موضوع اخلاقی پیش می‌رود و با ایام ماه مبارک رمضان کاملا مناسبت دارد. امیدواریم مخاطبان کار را دوست داشته باشند. ناگفته نماند که داستان اصلی «خوشنام» از قسمت سوم شروع و برای مخاطبان جذاب‌تر می‌شود. به نوعی می‌توان گفت این مجموعه برای تماشاگران غافلگیری دارد؛ چراکه قرار است بازی‌های متفاوتی از بازیگران را ببینند.» 

زالی در پایان خبر داد: «مهران رجبی، سبا سلیمانی و مصطفی حبیبی‌منش آخرین بازیگرانی بودند که به «خوشنام» اضافه شدند و هنوز بازی‌شان در این مجموعه شروع نشده و قرار است در سکانس‌های پایانی کار مقابل دوربین بروند.» 

 

دیدگاه تان را بنویسید